Comunicat de presă
Colaborarea cu seria all-female include sponsorizarea Nerei Martí, care va concura în culorile Tommy, roșu, alb și albastru.
Tommy Hilfiger anunță un parteneriat de referință cu F1 ACADEMY™ – seria este concepută ca să ajute și să dezvolte tinerele femei pilot, și pentru a o sponsoriza pe Nerea Marti, pilot lider spaniol.
Bazându-se pe o moștenire de parteneriate inovatoare în lumea Formulei 1™, Tommy Hilfiger accelerează folosindu-se de platforma sa globală pentru a le ajuta pe tinerele femei pilot să se simtă puternice și să remodeleze universul sportului. Având în centrul atenției F1 ACADEMY™, parteneriatul este construit pe o viziune comună legată de susținerea femeilor pilot neînfricate, ghidându-le să ajungă la nivelurile de elită ale competiției.
„Sunt încântată de abordarea Tommy Hilfiger pentru acest sezon și este uimitor să le purtăm culorile în timp ce depășim limitele în fiecare cursă,” a spus Nerea Marti. „Sprijinind F1 ACADEMY, el susține toate femeile pilot, ajutându-ne să trecem peste multe bariere. Dincolo de ceea ce se petrece pe pista de curse, aștept cu nerăbdare activările și evenimentele care mă vor ajuta să mă dezvolt pe plan profesional cât și pe plan personal.”
“De când mă știu am fost un fan al sporturilor moto, iar evoluția lor este incitantă” a spus Tommy Hilfiger. “Lumea sporturilor moto evoluează într-un ritm incredibil iar F1 ACADEMY™ este în fruntea acestei mișcări. Aștept cu nerăbdare să colaborez cu Susie Wolff, Managing Director, Nerea Marti, pilot lider și întreaga echipă F1 ACADEMY pe măsură ce doboară barierele într-un sport dominat de bărbați.”
Colaborarea cu echipele de Formula 1™ a început din anii ‘90, și moștenirea TOMMY HILFIGER continuă cu unul dintre cele cincisprezece costume concepute pentru sezonul 2024. Nerea Martí a debutat într-o mașină și un costum de cursă, amândouă personalizate cu brand-ul TOMMY HILFIGER, în testele pre-sezon din Arabia Saudită în perioada 20-23 februarie. Uniforma personalului F1 ACADEMY este, de asemenea, proiectată și furnizată de Tommy Hilfiger.
„TOMMY HILFIGER este unul dintre cele mai cunoscute brand-uri de lifestyle la nivel mondial, astfel este o onoare să îi avem alături în F1 ACADEMY ca Partener Oficial,” a spus Susie Wolff. „Tommy Hilfiger este implicat în totalitate în misiunea noastră de a îmbunătăți reprezentarea femeilor în sporturile moto, iar platforma lor globală va atrage oameni din afara lumii motorsportului și ne va ajuta să ajungem la un public nou.”
Tommy Hilfiger continuă să fie lider în cultivarea campaniilor și activărilor revoluționare în cadrul Formula 1™. Inițiativele anterioare includ crearea de colecții cu legenda sportului Lewis Hamilton și găzduirea de spectacole de modă inspirate de pista de curse. Brand-ul dezvoltă această moștenire, în calitate de partener la mult-așteptatul film Apple Original Formula 1, cu Brad Pitt alături de ambasadorul TOMMY HILFIGER Menswear, Damson Idris.
Prietenii și fanii brand-ului sunt invitați să se alăture conversației pe social media folosind #TommyHilfiger, @TommyHilfiger, @F1Academy și @NereaMarti32.
# # #
Despre SARKK
SARKK a fost fondată în 1998 cu scopul de a fi distribuitor exclusiv Tommy Hilfiger în România, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord și Moldova.
De la 1 iulie 2019, compania a fost numită și distribuitor exclusiv pentru Calvin Klein în Grecia, România, Cipru, Bulgaria, Albania și Macedonia de Nord.
Extinderea companiei se bazează pe o abordare omnichannel și produsele ambelor brand-uri sunt disponibile în magazine fizice, prin parteneriate Shop In Shop, magazine Outlet, o largă rețea de clienți angro, precum și pe tommy.com
Vizând mereu o dezvoltare organică și durabilă, condusă de valorile CSR, SARKK, cu pași stabili și încrezători, este una dintre cele mai sănătoase corporații din industrie și se extinde captivând chiar și pe cei mai exigenți consumatori.
Despre Tommy Hilfiger
TOMMY HILFIGER este unul dintre cele mai recunoscute brand-uri de lifestyle premium din lume, o sursă de admirație și inspirație pentru consumatori din 1985. Brand-ul creează un stil emblematic, care prinde viață la intersecția dintre clasic și nou, creat împreună cu oameni care modelează cultura la nivel global. TOMMY HILFIGER celebrează esența stilului american clasic cu o notă modernă. Tommy Hilfiger oferă consumatorilor din întreaga lume calitate premium, prin TOMMY HILFIGER și TOMMY JEANS, cu o gamă largă de colecții, inclusiv îmbrăcăminte sport, denim, accesorii și încălțăminte pentru bărbați, femei și copii. Tommy Hilfiger are un angajament de neclintit față de sustenabilitate și incluziune.
Vânzările globale în retail ale produselor TOMMY HILFIGER au fost de aproximativ 9,1 miliarde USD în 2022, iar brand-ul este susținut de peste 16.000 de asociați din întreaga lume – prezent în 100 de țări și în peste 2.000 de magazine, inclusiv cel mai mare magazin global al său, tommy.com.