Comunicat de presă
Intră în sezonul reînnoirii! Pe măsură ce îți iei rămas bun de la sezonul rece și urezi bun venit primăverii, descoperă o selecție special gândită de piese atemporale care îmbină fără efort eleganța cu stilul casual. Căută acele articole concepute ca să te ajute să treci fără probleme de la activități în timpul zilei la cele planificate pentru seară, și fii mereu pregătită pentru orice ocazie.
Îți prezentăm colecția TOMMY HILFIGER Pre – Primăvara – unde eleganța obținută fără efort se întâlnește cu stilul atemporal, și astfel schimbarea sezonului vine cu o abordare rafinată, dar casual. Pe măsură ce primăvara se apropie, este momentul perfect pentru a-ți reîmprospăta garderoba cu piese esențiale care te vor însoți în crearea unor experiențe memorabile în acest nou anotimp.
Effortless Elegance:
Descoperă o abordare culturală față de purtarea pieselor tailored, dar casual, care întruchipează stilul Classic American Cool. De la blazere premium la denim relaxat, colecția oferă versatilitate și sofisticare pentru fiecare moment.
Dressed Up Prep:
Vintage se întâlnește cu stilul colegial în selecția de produse esențiale pentru weekend, realizată de TOMMY HILFIGER. Îmbrățișează farmecul destins al hanoracelor relaxate asortate cu pantaloni tailored pentru o interpretare sofisticată a îmbrăcămintei casual, care emană încredere și stil.
Elevated Essentials:
Upgradează-ți timpul dedicat ție cu reinterpretări ușoare și casual ale produselor clasice, parte din moștenirea brand-ului. De la tricouri emblematice până la tricotaje confortabile, articolele esențiale premium aduc un plus de lux garderobei tale de zi cu zi, asigurându-ți confort fără a compromite stilul.
The Finishing Touch:
Completează-ți look-ul cu accesoriile perfecte care adaugă o notă revigorantă item-urilor clasice atemporale. Plimbă-te cu stil în cizmele noastre Chelsea, puneți lucrurile necesare în mini-genți șic și completează totul cu o șapcă de baseball clasică. Aceste accesorii versatile întregesc fără efort garderoba ta dintre sezoane, adăugând acel „je ne sais quoi” perfect oricărei ținute.
Îmbrățișează schimbarea sezonului prin colecția TOMMY HILFIGER Pre – Primăvara, unde rafinamentul întâlnește destinderea și stilul nu cunoaște limite.
Colecția este diponibilă pe tommy.com și în magazinele TOMMY HILFIGER din România în București Mall – Vitan, Băneasa Shopping City, AFI Cotroceni, Palas Iași, Iulius Town Timișoara, Iulius Mall Cluj – Napoca, City Park Mall Constanța, AFI Brașov, Promenada Mall Sibiu și Promenada Mall Craiova.
# # #
Despre SARKK
SARKK a fost fondată în 1998 cu scopul de a fi distribuitor exclusiv Tommy Hilfiger în România, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord și Moldova.
De la 1 iulie 2019, compania a fost numită și distribuitor exclusiv pentru Calvin Klein în Grecia, România, Cipru, Bulgaria, Albania și Macedonia de Nord.
Extinderea companiei se bazează pe o abordare omnichannel și produsele ambelor brand-uri sunt disponibile în magazine fizice, prin parteneriate Shop In Shop, magazine Outlet, o largă rețea de clienți angro, precum și pe tommy.com
Vizând mereu o dezvoltare organică și durabilă, condusă de valorile CSR, SARKK, cu pași stabili și încrezători, este una dintre cele mai sănătoase corporații din industrie și se extinde captivând chiar și pe cei mai exigenți consumatori.
Despre Tommy Hilfiger
TOMMY HILFIGER este unul dintre cele mai recunoscute brand-uri de lifestyle premium din lume, o sursă de admirație și inspirație pentru consumatori din 1985. Brand-ul creează un stil emblematic, care prinde viață la intersecția dintre clasic și nou, creat împreună cu oameni care modelează cultura la nivel global. TOMMY HILFIGER celebrează esența stilului american clasic cu o notă modernă. Tommy Hilfiger oferă consumatorilor din întreaga lume calitate premium, prin TOMMY HILFIGER și TOMMY JEANS, cu o gamă largă de colecții, inclusiv îmbrăcăminte sport, denim, accesorii și încălțăminte pentru bărbați, femei și copii. Tommy Hilfiger are un angajament de neclintit față de sustenabilitate și incluziune.
Vânzările globale în retail ale produselor TOMMY HILFIGER au fost de aproximativ 9,1 miliarde USD în 2022, iar brand-ul este susținut de peste 16.000 de asociați din întreaga lume – prezent în 100 de țări și în peste 2.000 de magazine, inclusiv cel mai mare magazin global al său, tommy.com.