TOMMY JEANS A ORGANIZAT ÎN ROMÂNIA TOMMY JEANS REFRESH SESSIONS
– creativitate & responsabilizare, un mix sustenabil pentru un viitor mai bun –
TOMMY HILFIGER, reprezentat în România de SARKK SA, a găzduit TOMMY JEANS REFRESH SESSIONS în România pe 8 Iunie și urmărește să continue misiunea de sustenabilitate desfășurată de brand. Din dorința de a construi un viitor mai bun și de a oferi consumatorului modă sustenabilă 100% până în 2030, brand-ul își propune ca prin TOMMY JEANS REFRESH SESSIONS să celebreze și să încurajeze sustenabilitatea, susținând de asemenea creativitatea consumatorului și accesul la informații utile despre reciclare, sustenabilitate și moda circulară pentru a putea lua decizii informate corect în ceea ce privește achizițiile vestimentare și stilul de viață abordat.
Cu fiecare nouă colecție TOMMY JEANS se dorește să se combată risipa de țesături, încercându-se ca cea mai mare parte a colecției să fie concepută folosind articole de îmbrăcăminte din denim 100% reciclate, realizate printr-o tehnică inovatoare care amestecă deșeurile de bumbac din fabricile de îmbrăcăminte și lenjerie de pat din industria hotelieră, cusute cu ață din sticle de plastic PET reciclate.
Evenimentul TOMMY JEANS REFRESH SESSIONS a avut loc la Atelier Florăria Iris, București și acestei inovatoare inițiative s-au alăturat inivitați din industriile creative și media, precum creatorii de conținut Ana Gum, Ovidiu Mureșanu, Diana Munteanu și fashion stiliștii Lucy Faur, Mădălina Preda, Adina Vîlcea.
Un demers creativ și sustenabil, menit să contribuie la dezvoltarea culturii upcycling în România, în cadrul evenimentului TOMMY JEANS REFRESH SESSIONS invitații au acceptat provocarea de a participa la un workshop în care au învățat cum să creeze diverse obiecte din denim, o oportunitate extraordinară de a explora lumea denimului dincolo de granițele și formele tradiționale.
Motivați să descopere cum și ei pot face parte din călătoria de sustenabilitate TOMMY HILFIGER și dornici să contribuie la crearea unui viitor mai bun, fiecare invitat și-a dat refresh imaginației și s-a implicat în realizarea unui obiect din denim, oferind astfel o a doua viață acestui material. Workshop-ul a fost susținut de Sergiu Chihaia – sculptor, textilist & designer, cadru didactic titular la Departamentul Modă, Universitatea Națională de Arte București – și studenții săi din Anul III.
De asemenea,participanții au avut ocazia să admire o expoziție formată din obiecte și instalații realizate din denim de către studenții de la UNArte, coordonați de Sergiu. Denimul folosit a provenit dintr-o selecție de perechi de blugi noi, nepurtați, care nu au fost puși în vânzare, creațiile studenților devenind astfel o puternică sursă de inspirație.
Prietenii și fanii brand-ului TOMMY JEANS sunt invitați să se alăture conversației în social media folosind @TommyJeans și #TommyJeans.
SFATURI UTILE PENTRU SUSTENABILITATE
Mai puține spălări. mai multe purtări
Între spălari poți aerisi articolele vestimentare la soare afară, în fața unui geam sau a unui ventilator, pentru a diminua acumularea de mirosuri sau bacterii.
Calitate în loc de cantitate
Investește într-un articol calitativ, creat cu atenție pentru a rezista mai mult timp.
Schimbă sau dăruiește
Schimbă articolele cu persoanele apropiate atunci când nu le mai porți, pentru a le oferi o nouă viață. Un obicei nou și util care ajută planeta.
# # #
Despre SARKK SA
SARKK SA, fondată în 1998, este distribuitor exclusiv Tommy Hilfiger în România, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord și Moldova. Produsele Tommy Hilfiger sunt prezente în magazinele TOMMY HILFIGER, buticuri, o rețea extinsă de magazine selecționate și pe tommy.com.
De la 1 iulie 2019, Sarkk SA a fost numită distribuitor exclusiv și partener de franciză al CALVIN KLEIN în România, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania și Macedonia de Nord.
SARKK S.A. a căutat întotdeauna echilibru și o creştere organică, condusă de valori CSR și de aceea este una dintre cele mai puternice companii din piață, dezvoltându-se constant, captând atenţia celor mai exigenţi consumatori.
Despre Tommy Hilfiger
TOMMY HILFIGER este unul dintre cele mai recunoscute brand-uri de lifestyle premium din lume, o sursă de admirație și inspirație pentru consumatori din 1985. Brand-ul creează un stil emblematic, care prinde viață la intersecția dintre clasic și nou, creat împreună cu oameni care modelează cultura la nivel global. TOMMY HILFIGER celebrează esența stilului american clasic cu o notă modernă. Tommy Hilfiger oferă consumatorilor din întreaga lume calitate premium, prin TOMMY HILFIGER și TOMMY JEANS, cu o gamă largă de colecții, inclusiv îmbrăcăminte sport, denim, accesorii și încălțăminte pentru bărbați, femei și copii. Tommy Hilfiger are un angajament de neclintit față de sustenabilitate și incluziune.
Vânzările globale în retail ale produselor TOMMY HILFIGER au fost de aproximativ 9,3 miliarde USD în 2021, iar brand-ul este susținut de peste 16.000 de asociați din întreaga lume – prezent în 100 de țări și în peste 2.000 de magazine, inclusiv cel mai mare magazin global al său, tommy.com.