Skip to content
Skip to content
Evatopia

Evatopia

Transformă-ți utopia în realitate!

  • Home
  • Despre Evatopia
    • Creații
  • Lifestyle
    • Beauty & Fashion
    • Parenting
    • Magie și spiritualitate
  • Diverse
    • Home & Deco
    • În lumea cărților
    • În lumea filmelor
  • SuperBlog
  • Contact
  • Home
  • Diverse
  • Venituri suplimentare pentru comercianții români – Danubius Exim și Footprints AI transformă bonurile fiscale în câștiguri suplimentare

Venituri suplimentare pentru comercianții români – Danubius Exim și Footprints AI transformă bonurile fiscale în câștiguri suplimentare

Eva AncaMarch 4, 2025

Comunicat de presă

  • Prin BlueCash-50, primul dispozitiv fiscal și comercial all-in-one din România, comercianții pot monetiza tranzacțiile cu cardul și pot vinde spațiu publicitar la punctul de vânzare;
  • Parteneriatul dintre cele două companii extinde accesul la retail media, o strategie folosită până acum doar de marile lanțuri de retail, fără nicio investiție adițională;
  • Acest mix de fiscalitate, digitalizare și retail media poziționează BlueCash-50 drept cea mai avansată soluție fiscală de pe piața românească.

(București, 3 martie 2025) – Danubius Exim, lider în soluții fiscale de peste 30 de ani, și Footprints AI, companie românească de tehnologie ce produce și comercializează una dintre cele mai avansate platforme de retail media și retail data insights din lume, operând și cea mai extinsă rețea de retail media din România și din Europa Centrală și de Est, democratizează accesul la retail media pentru micii comercianți, printr-un model inovator de generare de venituri suplimentare. Prin BlueCash-50, primul dispozitiv fiscal și comercial all-in-one din România, comercianții pot monetiza tranzacțiile cu cardul și pot vinde spațiu publicitar la punctul de vânzare, transformând fiecare bon fiscal într-o oportunitate de venit pasiv, lună de lună.

Parteneriatul dintre cele două companii extinde accesul la retail media, o strategie folosită până acum doar de marile lanțuri de retail, fără nicio investiție adițională. Prin intermediul ecranului dispozitivului fiscal BlueCash-50, comercianții pot afișa reclame targetate, oferind brandurilor un canal eficient de promovare direct la punctul de vânzare, în schimbul unor comisioane oferite pentru fiecare afișare. Mai mult decât atât, acest parteneriat stimulează și creșterea utilizării plăților digitale, consolidând trecerea către un comerț fluid, modern și sigur. Reclamele sunt disponibile exclusiv în momentul plăților cu cardul bancar sau telefonul, tranzacțiile cashless devenind astfel reale surse de câștig suplimentar pentru comercianți.

„Comerțul modern nu înseamnă doar vânzare, ci și inovație continuă. În era digitalizării, comercianții trebuie nu doar să se adapteze, ci să fie parte din schimbare. Prin parteneriatul cu Footprints AI, redefinim statutul și impactul comercianților din România, oferindu-le acces la oportunități de venituri suplimentare și la tehnologii avansate de retail media și nu numai. Pentru prima dată, IMM-urile din țară pot accesa industria de retail media, iar fiecare bon fiscal este acum mai mult decât o simplă tranzacție – este o resursă valoroasă de venit care sprijină dezvoltarea afacerilor locale. Aceasta nu este doar o evoluție a pieței, ci un pas real spre viitorul digital și prosper al comerțului românesc”, declară Velin Ganev, CEO Danubius Exim.

Venituri suplimentare prin retail media, cu fiecare bon fiscal încasat prin BlueCash-50

BlueCash 50 a redefinit deja conformitatea fiscală și procesarea plăților pentru afacerile din România. Dacă până acum echipamentul fiscal era doar locul unde se finaliza o tranzacție, parteneriatul dintre Danubius Exim și Footprints AI îl transformă într-un canal de publicitate profitabil. Soluția inovatoare monetizează activitatea fiscală și comercială, fiecare tranzacție cu cardul devenind o oportunitate de publicitate și generare de venit pasiv dintr-o activitate obișnuită. Comercianții trebuie doar să se înscrie în program, iar veniturile suplimentare se generează automat, fără nici o investiție suplimentară.

Ce au de făcut comercianții pentru a accesa retail media:

  • Comercianții activează serviciul retail media pe dispozitivele BlueCash-50: procesul este gratuit, nu necesită infrastructură nouă și poate fi accesat pe următorul link.
  • În timpul fiecărei tranzacții, dispozitivul afișează reclame pe ecranul POS-ului, relevante pentru clienții finali.
  • Fiecare afișare generează venituri directe pentru comerciant, sub formă de comision.

Acest model este simplu, eficient și complet pasiv, permițând comercianților să monetizeze fiecare interacțiune cu clienții.

„Parteneriatul cu Danubius, început la finalul lui 2023, intră acum într-o nouă etapă, reflectând progresul și impactul pe care tehnologia Footprints AI le aduce în retailul fizic din România. Prin integrarea soluțiilor noastre cu POS-urile inteligente Danubius, reușim să democratizăm accesul la retail media, oferind IMM-urilor oportunitatea de a transforma fiecare punct de vânzare într-un canal media inovator și profitabil. Această etapă extinsă a parteneriatului deschide noi oportunități comercianților de la mic la mare, permițându-le să genereze venituri suplimentare și să se conecteze cu brandurile într-un mod personalizat și eficient. Este încă un pas important în misiunea noastră de a crea un ecosistem național dinamic, care să susțină atât comercianții, cât și brandurile în dezvoltarea lor continuă”, spune Dan Marc, CEO și cofondator Footprints AI.

BlueCash 50, dispozitivul care schimbă regulile jocului în comerțul românesc

Lansat de Danubius Exim, BlueCash 50 este primul dispozitiv fiscal care include o casă de marcat fiscală, un POS bancar și un canal digital de retail media într-o soluție all-in-one pentru comercianții din România. Prin această inovație, comercianții nu doar că pot accepta plăți moderne și fiscaliza rapid tranzacțiile, dar au acces și la o suită de aplicații personalizate pentru creșterea afacerilor sau generarea venituri suplimentare fără efort.

BlueCash înseamnă:

  • Un singur echipament, multiple funcționalități – elimină necesitatea utilizării mai multor dispozitive comerciale;
  • Integrare cu ANAF pentru fiscalizare în timp real – asigură conformitatea totală cu legislația în vigoare;
  • Plăți rapide și sigure – datorită serviciului de plăți DatecsPay, dispozitivul funcționează și ca POS bancar, acceptând toate metodele moderne de plată și permițând încasarea directă în contul comerciantului deschis la orice bancă din România;
  • Monetizare automată – fără costuri suplimentare sau investiții, fiecare comerciant poate transforma punctul de vânzare într-o sursă de venit suplimentar.

Acest mix de fiscalitate, digitalizare și retail media poziționează BlueCash 50 drept cea mai avansată soluție fiscală de pe piața românească, oferind comercianților sprijin și instrumente de creștere reală a afacerii lor.

Despre Footprints AI

Footprints AI este liderul în soluții de retail media, oferind agențiilor și brandurilor o platformă avansată de analiză, automatizare și inteligență artificială pentru planificarea și derularea campaniilor publicitare omnichannel. Platforma permite targetare precisă și analizează în timp real impactul asupra vânzărilor, la nivel de produs și magazin.

Pentru retailerii cu prezență fizică interesați să genereze venituri suplimentare din publicitate, Footprints AI transformă traficul anonim și comportamentul de cumpărare în audiențe media folosind tehnologia proprie bazată pe inteligență artificială. Soluția garantează o creștere de până la 10 ori a veniturilor din surse non-trade în doar 3 luni, fără a compromite controlul asupra datelor, păstrând totul 100% anonimizat și privat.

Cu acest avantaj tehnologic, Footprints AI operează cea mai avansată rețea de retail media din Europa Centrală și de Est. Compania analizează și valorifică lunar comportamentul de cumpărare a peste 15 milioane de clienți fizici și online, livrând campanii de succes pentru branduri globale. Parteneriatele din regiunea CEE includ retaileri de top precum Profi, Lagardère Travel Retail, Rimi Baltic, Studenac, Tazz (Wolt Romania), Bolt Food, Carrefour, Altex și alții.

AI, Danubius Exim, Footprints AI

Post navigation

Previous: Romanian Innovation Cluster lansează un studiu național pentru a evalua gradul de digitalizare și adoptare a inteligenței artificiale în companiile din România
Next: TOMMY HILFIGER ȘI SOFIA RICHIE GRAINGE PREZINTĂ O NOUĂ ERĂ A ELEGANȚEI CU O COLECȚIE ÎN COLABORARE

Related Posts

„Arborele genealogic al familiei noastre” – o carte care păstrează vie istoria familiei

November 3, 2025 Eva Anca

Producătorul de vinuri Villa Vinèa îl numește pe Ionuț Corui în poziția de General Manager

November 3, 2025November 3, 2025 Eva Anca

Jung Kook din trupa BTS este imaginea noii campanii Calvin Klein, prezentând cele mai noi modele de denim 

October 30, 2025 Eva Anca

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Caută

Newsletter

Abonează-te pentru a primi notificări când apar articole noi.

Thank you!

You have successfully joined our subscriber list.

.

Alzheimer – click pentru comandă

Alzheimer – click pentru comandă

Blondă în acțiune – click pentru comandă

Agenda Motivațională – click pentru comandă

Petale Scrise. Povestiri cu final neașteptat

AbstractVibes.ro

Scriu și pe:

Scriu și pe:

Căutare

Recent Comments

  • Eva Anca on Navele fantomă – Colin Forbes
  • Eva Anca on Vacanțe de vis și fără griji la doar un click distanță – Hello Holidays lansează cel mai mare târg online de turism cu oferte exclusive!
  • Claudia on Navele fantomă – Colin Forbes
  • Eminescu on Matteale Consulting înregistrează o creștere de 630% YoY, evidențiind cererea crescândă de soluții de digitalizare pentru IMM-uri
  • eBogdan on 10 alimente și obiceiuri la care trebuie să renunți dacă vrei să slăbești sănătos. Află care sunt acestea de la Cori Grămescu, nutriționist și instructor de pilates

Copyright All Rights Reserved | Theme: BlockWP by Candid Themes.