#TommyHilfiger #TommyXShawn #ClassicsReborn @tommyhilfiger @shawnmendes
LONDRA
Tommy Hilfiger și cantautorul nominalizat la premiile GRAMMY® și câștigător al mai multor discuri de platină, Shawn Mendes, și-au prezentat colecția de primăvară 2023 Tommy X Shawn Classics Reborn în cadrul unei cine desfășurate în Londra, întâmpinându-i pe prietenii și pe membrii apropiați ai familiei lui Shawn și o serie de creatori ai viitorului. Găzduit la clubul membrilor House of KOKO din Camden pe 20 martie, evenimentul a sărbătorit întâlnirea a două forțe creative.
Tommy Hilfiger și Shawn Mendes s-au alăturat celor 80 de invitați, inclusiv presei și VIP-urilor la House of KOKO, un club al membrilor din cadrul emblematicului club de muzică din Londra, KOKO. Printre invitați s-au numărat Pamela Anderson și Jourdan Dunn, sora lui Shawn, Aaliyah, și prietenul său apropiat, compozitorul Jon Vinyl, ambii fiind prezenți în echipa de campanie pentru Tommy x Shawn Classics Reborn, precum și Georgia May Jagger și Aoki Lee Simmons, staruri ale campaniei Classics Reborn Primăvara 23 oferind un aer nou ținutelor în stil prep prin autoexprimarea generației următoare.
În cadrul unei discuții găzduite de Susie Lau la magazinul Regent Street TOMMY HILFIGER, la care au participat fanii lui Shawn Mendes și membri ai Clubului Tommy Hilfiger și care a avut loc mai devreme în acea zi, Hilfiger și Mendes au oferit o perspectivă asupra surselor de inspirație, a caracterului inovator și a procesului creativ care stau la baza colecției.
„Acest sezon este despre a revizita ținutele clasice și a le oferi o perspectivă contemporană”, a declarat Shawn Mendes. „Este o colecție foarte personală, iar faptul că sora mea mi-a fost alături în campanie a fost unul dintre cele mai frumoase momente din cariera mea, prin urmare, faptul că este cu mine aici la Londra este unul foarte special. Le mulțumesc tuturor fanilor pentru că au venit și abia aștept să văd cum stilizează colecția și cum o folosesc pentru a se autoexprima.”
Campania Tommy x Shawn Classics Reborn din Londra s-a încheiat cu proiecții vizând spațiile iconice Marble Arch și London Bridge, în timp ce indicatoarele și tuburile stradale au indicat calea către magazinul TOMMY HILFIGER.
BERLIN
Pe 22 martie, colecția Tommy X Shawn Classics Reborn a fost prezentată în cadrul unui panel găzduit de Nazan Eckes în magazinul TOMMY HILFIGER din Berlin.
În următoarele trei zile, magazinul a găzduit experiențe pentru clienți oferite de persoane care susțin schimbarea pozitivă prin manifestări locale în materie de sustenabilitate. Artista din Berlin, Melisa Minca, a prezentat o instalație de artă folosind materiale din stocul de deșeuri TOMMY HILFIGER pentru a crea un design nou și contemporan, care să prezinte potențialul vast al reciclării. Sefanija Pejchinovska Damaja a susținut workshop-uri de creare broderie prin Damaja, o tehnică sustenabilă de brodat. Astfel invitații au învățat cum își pot recicla produse vestimentare, creând propriile bucăți de materiale din stocul de deșeuri TOMMY HILFIGER.
MILANO
Pe 24 martie, colecția a fost prezentată la un panel găzduit de Matilda de Angelis în magazinul TOMMY HILFIGER din Piazza Guglielmo Oberdan, Milano.
În cele două zile de după panel, magazinul de asemenea a găzduit experiențe pentru clienți: TOOLS, un studio de design colaborativ, a organizat un atelier de upcycling manual, creând articole de îmbrăcăminte sculpturale folosind deșeurile Tommy Hilfiger; Alice Sofia Navarin, creatoarea Rat Hat – companie de modă responsabilă, a condus sesiuni despre cum îți poți personaliza articolele de îmbrăcăminte folosind o piesă de mozaic croșetat.
MEXICO CITY
Cantautorul nominalizat la premiile GRAMMY® și câștigător al mai multor discuri de platină, și co-creator al Tommy X Shawn Classics Reborn, Shawn Mendes a petrecut ziua de 27 Martie în Mexico City prezentând colecția publicului.
Când Tommy Hilfiger și Shawn Mendes au creat colecția, s-au angajat să aibă o perspectivă nouă asupra ideilor, pasiunilor și diverselor puncte de vedere. Inspirat de acest aspect, Mendes a vizitat Arca Tierra din Xochimilco, un proiect care susține agricultura sustenabilă, aplicând principiile agriculturii regenerative și salvând astfel tradițiile culturale și culinare în timp ce de asemenea luptă împotriva schimbărilor climatice. Mendes a putut vedea cum funcționează ecosistemul chinampa al grădinilor plutitoare, cum sunt recoltate alimentele și cum procesul ajută mediul.
Colecția de primăvară 2023 Tommy X Shawn Classics Reborn oferă o perspectivă contemporană a stilului prep anterior anilor ’90, punând în lumină ținutele relaxate și confortul original, cu accent pe incluziune. Parteneriatul înglobează viziunea lui Tommy Hilfiger și a lui Shawn Mendes privind sustenabilitatea prin utilizarea de materiale reciclate și inovatoare. Materialul Recycrom™ utilizează o nouă tehnică de fabricare a vopselei, creată prin reprelucrarea deșeurilor provenite din tăiere din fabrică, înainte de consum într-o pulbere colorată. Circulose® este un material realizat din deșeuri textile reciclate care au fost amestecate cu fibre de lemn, reducând dependența de resursele virgine și asigurând faptul că textilele din bumbac uzate pot face parte dintr-un sistem de reciclare mai circular, mai degrabă decât să ajungă în depozitele de deșeuri.
În România, colecția Tommy X Shawn Classics Reborn este disponibilă pe tommy.com și în magazinele TOMMY HILFIGER selecționate.
Prietenii și fanii brandului sunt invitați să se alăture conversației în social media folosind #TommyHilfiger, @TommyHilfiger și @ShawnMendes.
# # #
Despre SARKK
SARKK a fost fondată în 1998 cu scopul de a fi distribuitor exclusiv Tommy Hilfiger în România, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord și Moldova.
De la 1 iulie 2019, compania a fost numită și distribuitor exclusiv pentru CALVIN KLEIN în Grecia, România, Cipru, Bulgaria, Albania și Macedonia de Nord.
Extinderea companiei se bazează pe o abordare omnichannel și produsele ambelor brand-uri sunt disponibile în magazine fizice, prin parteneriate Shop In Shop, magazine Outlet, o largă rețea de clienți angro, precum și pe tommy.com
Vizând mereu o dezvoltare organică și durabilă, condusă de valorile CSR, SARKK, cu pași stabili și încrezători, este una dintre cele mai sănătoase corporații din industrie și se extinde captivând chiar și pe cei mai exigenți consumatori.
Despre Tommy Hilfiger
TOMMY HILFIGER este unul dintre cele mai recunoscute brand-uri de lifestyle premium din lume, o sursă de admirație și inspirație pentru consumatori din 1985. Brand-ul creează un stil emblematic, care prinde viață la intersecția dintre clasic și nou, creat împreună cu oameni care modelează cultura la nivel global. TOMMY HILFIGER celebrează esența stilului american clasic cu o notă modernă. Tommy Hilfiger oferă consumatorilor din întreaga lume calitate premium, prin TOMMY HILFIGER și TOMMY JEANS, cu o gamă largă de colecții, inclusiv îmbrăcăminte sport, denim, accesorii și încălțăminte pentru bărbați, femei și copii. Tommy Hilfiger are un angajament de neclintit față de sustenabilitate și incluziune.
Vânzările globale în retail ale produselor TOMMY HILFIGER au fost de aproximativ 9,3 miliarde USD în 2021, iar brand-ul este susținut de peste 16.000 de asociați din întreaga lume – prezent în 100 de țări și în peste 2.000 de magazine, inclusiv cel mai mare magazin global al său, tommy.com.