Skip to content
Skip to content
Evatopia

Evatopia

Transformă-ți utopia în realitate!

  • Home
  • Despre Evatopia
    • Creații
  • Lifestyle
    • Beauty & Fashion
    • Parenting
    • Magie și spiritualitate
  • Diverse
    • Home & Deco
    • În lumea cărților
    • În lumea filmelor
  • SuperBlog
  • Contact
  • Home
  • Beauty & Fashion
  • Tommy Hilfiger remixează tradiția și prezintă campania „A Hilfiger Holiday”

Tommy Hilfiger remixează tradiția și prezintă campania „A Hilfiger Holiday”

Eva AncaOctober 27, 2025October 27, 2025

Comunicat de presă

Campania Holiday 2025 reimaginează stilul festiv împreună cu ambasadoarea globală a brandului JISOO într-o colecție de momente colorate, perfecte pentru a fi oferite cadou, și o abordare a garderobei moderne pentru vreme rece.

Tommy Hilfiger prezintă campania „A Hilfiger Holiday” („O sărbătoare Hilfiger”) ce o include pe actrița, cântăreața și figura globală a stilului, JISOO, pentru a celebra cea mai așteptată și minunată perioadă a anului.

Bazându-se pe o tradiție de a da o nouă interpretare tradițiilor, campania surprinde sezonul sărbătorilor în plină desfășurare. Este vorba despre aterizări în zăpadă, cățeluși înfășurați în panglici și oaspeți surpriză care trag un scaun. JISOO intră în campanie purtând ținute sofisticate cu tematică de iarnă, creând stiluri confortabile, feminine și discret încrezătoare, completate de strălucirea sărbătorilor și calitatea unei vedete mondiale. Rezultatul constă în sărbătorile în cea mai plină formă a lor – calde, elegante și întotdeauna într-o notă veselă cu acel Tommy twist.

„Sărbătorile în familia Hilfiger erau pline de agitația și entuziasmul a nouă copii, mulți oaspeți și jocuri fără sfârșit”, a spus Tommy Hilfiger. „Această campanie surprinde același sentiment. Este vorba despre a sărbători din suflet și a-ți aduce propriul stil și personalitate în fiecare moment. Și nu ar fi sărbători fără vizita unui membru foarte iubit al familiei Tommy — JISOO aduce energia iconică a culturii pop în acest moment, cu o strălucire festivă.”

Colecția Holiday 2025 TOMMY HILFIGER reimaginează clasicele din patrimoniul american, adăugând elemente noi și neașteptate ținutelor tradiționale de sfârșit de an. Texturile luxoase pun în valoare tricourile rugby, jachetele varsity și pantalonii chino plisați, în timp ce paltoanele din lână bogată, tricotajele cu model houndstooth și ansamblurile din tweed aduc un plus de eleganță stilului prep. Emblema Tommy devine un simbol al sezonului pe pulovere, căciuli și eșarfe, în timp ce „Tommy’s Cable Knit Shop” oferă o listă de dorințe sub forma unor tricotaje gata de oferit cadou în culori precum purpuriu, muștar, smarald, dar și emblematicele culori roșu, alb și albastru. Piesele pentru ocazii speciale echilibrează eleganța atemporală cu strălucirea nouă, de la jachete de smoking din catifea și fuste midi plisate la jachete pentru femei cu nasturi aurii și accesorii cu paiete. Reimaginând piesele preferate ale stilului preppy, colecția aduce un suflu nou cadourilor, ținutelor elegante și tuturor celorlalte momente vestimentare ale sezonului.  

În spiritul autentic Tommy, campania Holiday 2025 va prinde viață prin activări dinamice în orașe cheie din întreaga lume. Fiecare dintre acestea începe cu un sunet surprinzător al soneriei – o aluzie jucăușă la oaspeții neașteptați și la plăcerea de a apărea pe neașteptate. De la experiențe personalizate ale brandului la colaborări creative, promoții și evenimente inspirate de sezon, „A Hilfiger Holiday” invită pe toată lumea să se bucure de interpretarea Tommy a culturii prep cu minuni festive.

Colecția Holiday 2025 TOMMY HILFIGER va fi disponibilă pe ro.tommy.com și în magazinele TOMMY HILFIGER din România în București Mall – Vitan, Băneasa Shopping City, AFI Cotroceni, Palas Iași, Iulius Town Timișoara, Iulius Mall Cluj – Napoca, City Park Mall Constanța, AFI Brașov, Promenada Mall Sibiu și Promenada Mall Craiova.

Prietenii și fanii brandului sunt invitați să se alăture conversației din social media folosind #TommyHilfiger și @TommyHilfiger. 

LINK către imagini

###

Despre TOMMY HILFIGER

TOMMY HILFIGER este unul dintre cele mai recunoscute branduri de lifestyle premium din lume, o sursă de admirație și inspirație pentru consumatori din 1985. Înființat inițial în New York City și impregnat de spiritul american, brandul se definește prin ADN-ul său roșu, alb și albastru, înrădăcinat în expresii vibrante, încrezătoare și curajoase. Colecțiile brandului celebrează „Prep made Modern”, combinând clasicul atemporal cu o notă fresh. Tommy Hilfiger oferă calitate și valoare premium consumatorilor din întreaga lume sub brandurile TOMMY HILFIGER și TOMMY JEANS, cu o gamă largă de colecții și produse, inclusiv îmbrăcăminte sport pentru bărbați, femei și copii, denim, accesorii, încălțăminte și parfumuri. 

Vânzările globale de retail ale produselor TOMMY HILFIGER au fost de aproximativ 9 miliarde de dolari în 2024, cu o distribuție largă în întreaga lume, inclusiv cel mai mare magazin global de referință: tommy.com.  Conectați-vă cu  TOMMY HILFIGER pe Instagram, X, TikTok, YouTube și LinkedIn.

Despre SARKK

SARKK a fost fondată în 1998 cu scopul de a fi distribuitor exclusiv TOMMY HILFIGER în România, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord și Moldova.

De la 1 iulie 2019, compania a fost numită și distribuitor exclusiv pentru Calvin Klein în Grecia, România, Cipru, Bulgaria, Albania și Macedonia de Nord.

Extinderea companiei se bazează pe o abordare omnichannel și produsele ambelor branduri sunt disponibile în magazine fizice, prin parteneriate Shop In Shop, magazine Outlet, o largă rețea de clienți angro, precum și pe tommy.com.

Vizând mereu o dezvoltare organică și durabilă, condusă de valorile CSR, SARKK, cu pași stabili și încrezători, este una dintre cele mai sănătoase corporații din industrie și se extinde captivând chiar și pe cei mai exigenți consumatori.       

fashion, tommy hilfiger

Post navigation

Previous: KIKO MILANO SĂRBĂTOREȘTE DESCHIDEREA CELUI DE-AL PATRULEA MAGAZIN DIN ROMÂNIA, ÎN BĂNEASA SHOPPING CITY
Next: Heinner Electrocasnice – Încrederea care crește odată cu tine.

Related Posts

„Arborele genealogic al familiei noastre” – o carte care păstrează vie istoria familiei

November 3, 2025 Eva Anca

Producătorul de vinuri Villa Vinèa îl numește pe Ionuț Corui în poziția de General Manager

November 3, 2025November 3, 2025 Eva Anca

Jung Kook din trupa BTS este imaginea noii campanii Calvin Klein, prezentând cele mai noi modele de denim 

October 30, 2025 Eva Anca

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Caută

Newsletter

Abonează-te pentru a primi notificări când apar articole noi.

Thank you!

You have successfully joined our subscriber list.

.

Alzheimer – click pentru comandă

Alzheimer – click pentru comandă

Blondă în acțiune – click pentru comandă

Agenda Motivațională – click pentru comandă

Petale Scrise. Povestiri cu final neașteptat

AbstractVibes.ro

Scriu și pe:

Scriu și pe:

Căutare

Recent Comments

  • Eva Anca on Navele fantomă – Colin Forbes
  • Eva Anca on Vacanțe de vis și fără griji la doar un click distanță – Hello Holidays lansează cel mai mare târg online de turism cu oferte exclusive!
  • Claudia on Navele fantomă – Colin Forbes
  • Eminescu on Matteale Consulting înregistrează o creștere de 630% YoY, evidențiind cererea crescândă de soluții de digitalizare pentru IMM-uri
  • eBogdan on 10 alimente și obiceiuri la care trebuie să renunți dacă vrei să slăbești sănătos. Află care sunt acestea de la Cori Grămescu, nutriționist și instructor de pilates

Copyright All Rights Reserved | Theme: BlockWP by Candid Themes.