Skip to content
Skip to content
Evatopia

Evatopia

Transformă-ți utopia în realitate!

  • Home
  • Despre Evatopia
    • Creații
  • Lifestyle
    • Beauty & Fashion
    • Parenting
    • Magie și spiritualitate
  • Diverse
    • Home & Deco
    • În lumea cărților
    • În lumea filmelor
  • SuperBlog
  • Contact
  • Home
  • Beauty & Fashion
  • TOMMY HILFIGER ÎI UREAZĂ BUN VENIT LUI LENA SITUATIONS, ICON SOCIAL MEDIA FRANCO-ALGERIAN, ÎN FAMILIA TOMMY PENTRU VARA 2024

TOMMY HILFIGER ÎI UREAZĂ BUN VENIT LUI LENA SITUATIONS, ICON SOCIAL MEDIA FRANCO-ALGERIAN, ÎN FAMILIA TOMMY PENTRU VARA 2024

Eva AncaJune 19, 2024June 19, 2024

Comunicat de presă

Tommy Hilfiger are plăcerea de a anunța că iconul social media franco-algerian, Lena Situations, se alătură familiei Tommy începând din iunie 2024. În calitate de gazdă a unuia dintre cele mai populare podcasturi din Franța și creatoare de top, parteneriatul evidențiază angajamentul Tommy Hilfiger de a aduce împreună moda și divertismentul, continuând moștenirea brandului de a celebra cultura pop la nivel mondial.

„Tommy este iconic, istoric și clasic, dar cu un twist – brandul este despre exprimarea de sine și pentru asta sunt aici,” a spus Lena Situations. „De-a lungul anilor, l-am văzut jucându-se cu siluete, designuri, modele, țesături și multe altele, rămânând fidel rădăcinilor sale americane. Piesele din colecția acestui sezon devin elemente de bază pentru mine, și pur și simplu le ador!”

„Este o adevărată plăcere să o primim pe Lena în familia Tommy Hilfiger!” a spus Tommy Hilfiger. „Lena este o creatoare vibrantă și impresionantă, cunoscută pentru stilul său incredibil și viitorul său promițător. Admir cu adevărat modul în care se exprimă, fie pe canalele sale de social media, fie prin podcastul ei. Ea întruchipează un optimism constant, la fel ca brandul nostru, și suntem încântați să o avem alături de noi.”

Lena s-a alăturat recent brandului pentru o escapadă de vară VIP în Mykonos, Grecia, pentru a sărbători deschiderea primului magazin TOMMY HILFIGER de pe insulă. În această călătorie, Lena și oaspeții s-au bucurat de o întâlnire exclusivă cu Tommy Hilfiger, au experimentat magia insulei Mykonos și au definit standardele pentru lista perfectă de bagaje de vară. Lena va avea, de asemenea, apariții personale la evenimentele viitoare TOMMY HILFIGER, și va prezenta brandul pe canalele sale de social media și va avea diverse interacțiuni cu presa.

Tommy Hilfiger are o lungă istorie de colaborare cu persoane emblematice inspiratoare din cultura pop, precum colaborările actuale cu Kendall Jenner și Sofia Richie Grainge. Lena se alătură acestei liste în creștere de pionieri creativi care au colaborat cu brandul și au rupt convențiile prin activări de parteneriat inovatoare.

Prietenii și fanii brand-ului sunt invitați să se alăture conversației în social media folosind hashtag-urile #TommyHilfiger și @TommyHilfiger.  

# # # 

 

Despre SARKK

SARKK a fost fondată în 1998 cu scopul de a fi distribuitor exclusiv Tommy Hilfiger în România, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord și Moldova.

De la 1 iulie 2019, compania a fost numită și distribuitor exclusiv pentru Calvin Klein în Grecia, România, Cipru, Bulgaria, Albania și Macedonia de Nord.

Extinderea companiei se bazează pe o abordare omnichannel și produsele ambelor brand-uri sunt disponibile în magazine fizice, prin parteneriate Shop In Shop, magazine Outlet, o largă rețea de clienți angro, precum și pe tommy.com

Vizând mereu o dezvoltare organică și durabilă, condusă de valorile CSR, SARKK, cu pași stabili și încrezători, este una dintre cele mai sănătoase corporații din industrie și se extinde captivând chiar și pe cei mai exigenți consumatori.       

Despre Tommy Hilfiger

TOMMY HILFIGER este unul dintre cele mai recunoscute brand-uri de lifestyle premium din lume, o sursă de admirație și inspirație pentru consumatori din 1985. Brand-ul creează un stil emblematic, care prinde viață la intersecția dintre clasic și nou, creat împreună cu oameni care modelează cultura la nivel global. TOMMY HILFIGER celebrează esența stilului american clasic cu o notă modernă. Tommy Hilfiger oferă consumatorilor din întreaga lume calitate premium, prin TOMMY HILFIGER și TOMMY JEANS, cu o gamă largă de colecții, inclusiv îmbrăcăminte sport, denim, accesorii și încălțăminte pentru bărbați, femei și copii. Tommy Hilfiger are un angajament de neclintit față de sustenabilitate și incluziune.

Vânzările globale în retail ale produselor TOMMY HILFIGER au fost de aproximativ 9,1 miliarde USD în 2022, iar brand-ul este susținut de peste 16.000 de asociați din întreaga lume – prezent în 100 de țări și în peste 2.000 de magazine, inclusiv cel mai mare magazin global al său, tommy.com.

fashion, tommy hilfiger

Post navigation

Previous: 8 beneficii și utilizări uimitoare ale petalelor de trandafir
Next: Premenopauza: când nu mai slăbești ca în adolescență – sfaturi si recomandări de la specialist

Related Posts

Trenduri mondiale în slăbirea în obezitate: De la terapii inovatoare la recalibrarea stilului de viață

May 22, 2025May 22, 2025 Eva Anca

Kronospan Design Center, protagonist pe coperta albumului Showroom Design by Igloo

May 20, 2025May 20, 2025 Eva Anca

Virtual Journeys –  Pornește într-o aventură digitală de neuitat la ParkLake!

May 20, 2025May 20, 2025 Eva Anca

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Caută

Newsletter

Abonează-te pentru a primi notificări când apar articole noi.

Thank you!

You have successfully joined our subscriber list.

.

Alzheimer – click pentru comandă

Blondă în acțiune – click pentru comandă

Agenda Motivațională – click pentru comandă

Petale Scrise. Povestiri cu final neașteptat

AbstractVibes.ro

Scriu și pe:

Scriu și pe:

Copyright All Rights Reserved | Theme: BlockWP by Candid Themes.