Skip to content
Skip to content
Evatopia

Evatopia

Transformă-ți utopia în realitate!

  • Home
  • Despre Evatopia
    • Creații
  • Lifestyle
    • Beauty & Fashion
    • Parenting
    • Magie și spiritualitate
  • Diverse
    • Home & Deco
    • În lumea cărților
    • În lumea filmelor
  • SuperBlog
  • Contact
  • Home
  • Beauty & Fashion
  • TOMMY HILFIGER ÎI ADUCE ÎMPREUNĂ PE DAMSON IDRIS ȘI ABBY CHAMPION PENTRU CAMPANIA DENIM PRIMĂVARA 2025

TOMMY HILFIGER ÎI ADUCE ÎMPREUNĂ PE DAMSON IDRIS ȘI ABBY CHAMPION PENTRU CAMPANIA DENIM PRIMĂVARA 2025

Eva AncaJanuary 17, 2025January 17, 2025

Comunicat de presă

Tommy Hilfiger anunță că actorul premiat Damson Idris și supermodelul Abby Champion sunt protagoniștii campaniei colecției Denim Primăvara 2025. Campania aduce în prim-plan denimul ce exprimă încredere, curaj și vitalitate, prezentând o gamă de piese denim relaxate, perfect adaptate energiei primăverii.

„Faptul că fac parte din această campanie este ca o celebrare a unui adevărat clasic,” a declarat Damson Idris. „Denimul este la fel de versatil pe cât este de atemporal. Fiecare piesă din colecție are o poveste, și sunt încântat să contribui la aducerea acesteia la viață în acest sezon.”

Colecția reimaginează denimul emblematic al brandului — de la croieli slim la drepte și de la stiluri moderne la clasice — prin tonuri noi, croieli rafinate și un stil atemporal. Asortimentul rămâne fidel pieselor clasice care au rezistat în timp, aducându-le un suflu proaspăt prin forme inovatoare și proporții stilizate.

„Denimul este o piesă de bază esențială în garderoba mea, oferindu-mi o fundație stilistică prin piese care sunt atât relaxate, cât și extrem de versatile,” a spus Abby Champion. „Fiecare croială, ton și design din colecție îmi dă încrederea să mă exprim, ajutându-mă să creez ușor look-uri care sunt unice pentru mine.”

Colecția Denim este disponibilă pe tommy.com, și în magazinele TOMMY HILFIGER din întreaga lume și prin intermediul unor parteneri selecționați. În România colecția se găsește și în magazinele TOMMY HILFIGER din București Mall – Vitan, Băneasa Shopping City, AFI Cotroceni, Palas Iași, Iulius Town Timișoara, Iulius Mall Cluj – Napoca, City Park Mall Constanța, AFI Brașovv, Promenada Mall Sibiu și Promenada Craiova.

Prietenii și fanii brandului sunt invitați să se alăture conversației în social media folosind hashtag-urile #TommyHilfiger și @TommyHilfiger.

# # #

Despre SARKK

SARKK a fost fondată în 1998 cu scopul de a fi distribuitor exclusiv TOMMY HILFIGER în România, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord și Moldova.

De la 1 iulie 2019, compania a fost numită și distribuitor exclusiv pentru Calvin Klein în Grecia, România, Cipru, Bulgaria, Albania și Macedonia de Nord.

Extinderea companiei se bazează pe o abordare omnichannel și produsele ambelor branduri sunt disponibile în magazine fizice, prin parteneriate Shop In Shop, magazine Outlet, o largă rețea de clienți angro, precum și pe tommy.com.

Vizând mereu o dezvoltare organică și durabilă, condusă de valorile CSR, SARKK, cu pași stabili și încrezători, este una dintre cele mai sănătoase corporații din industrie și se extinde captivând chiar și pe cei mai exigenți consumatori.       

Despre TOMMY HILFIGER

TOMMY HILFIGER este unul dintre cele mai recunoscute branduri de lifestyle premium din lume, o sursă de admirație și inspirație pentru consumatori din 1985. Brandul creează un stil emblematic, care prinde viață la intersecția dintre clasic și nou, creat împreună cu oameni care modelează cultura la nivel global. TOMMY HILFIGER celebrează esența stilului american clasic cu o notă modernă. TOMMY HILFIGER oferă consumatorilor din întreaga lume calitate premium, prin TOMMY HILFIGER și TOMMY JEANS, cu o gamă largă de colecții, inclusiv îmbrăcăminte sport, denim, accesorii și încălțăminte pentru bărbați, femei și copii. TOMMY HILFIGER are un angajament de neclintit față de sustenabilitate și incluziune.

Vânzările globale de retail ale produselor TOMMY HILFIGER au fost de 9 miliarde de dolari în 2023, iar brandul este susținut de peste 16.000 de angajați la nivel mondial — fiind prezent în 100 de țări și în peste 2.000 de magazine de retail, inclusiv în cel mai mare magazin global emblematic la tommy.com.

fashion, tommy hilfiger

Post navigation

Previous: Calvin Klein revine la New York Fashion Week
Next: “Agenda DEVENIRII. Sunt co-creatorul vieții mele”,de Dr. Ovidiu Dragoș Argeșanu – Un ghid complet pentru dezvoltarea personală și spirituală

Related Posts

„Arborele genealogic al familiei noastre” – o carte care păstrează vie istoria familiei

November 3, 2025 Eva Anca

Producătorul de vinuri Villa Vinèa îl numește pe Ionuț Corui în poziția de General Manager

November 3, 2025November 3, 2025 Eva Anca

Jung Kook din trupa BTS este imaginea noii campanii Calvin Klein, prezentând cele mai noi modele de denim 

October 30, 2025 Eva Anca

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Caută

Newsletter

Abonează-te pentru a primi notificări când apar articole noi.

Thank you!

You have successfully joined our subscriber list.

.

Alzheimer – click pentru comandă

Alzheimer – click pentru comandă

Blondă în acțiune – click pentru comandă

Agenda Motivațională – click pentru comandă

Petale Scrise. Povestiri cu final neașteptat

AbstractVibes.ro

Scriu și pe:

Scriu și pe:

Căutare

Recent Comments

  • Eva Anca on Navele fantomă – Colin Forbes
  • Eva Anca on Vacanțe de vis și fără griji la doar un click distanță – Hello Holidays lansează cel mai mare târg online de turism cu oferte exclusive!
  • Claudia on Navele fantomă – Colin Forbes
  • Eminescu on Matteale Consulting înregistrează o creștere de 630% YoY, evidențiind cererea crescândă de soluții de digitalizare pentru IMM-uri
  • eBogdan on 10 alimente și obiceiuri la care trebuie să renunți dacă vrei să slăbești sănătos. Află care sunt acestea de la Cori Grămescu, nutriționist și instructor de pilates

Copyright All Rights Reserved | Theme: BlockWP by Candid Themes.