***ALERTĂ MEDIA***
Îmbrăcați complet în TOMMY HILFIGER personalizat, cuplul Hilfiger a avut o masă de 12 persoane la Gala Metropolitan Museum of Art’s Costume Institute din New York City.
Tommy Hilfiger anunță că Stray Kids, trupa K-pop formată din opt membri, care sunt brand ambassadors TOMMY HILFIGER, și actrița Madelyn Cline, s-au alăturat lui Tommy și Dee Hilfiger la Gala Metropolitan Museum of Art’s Costume Institute pe 6 mai 2024, în New York City. Expoziția Sleeping Beauties: Reawakening Fashion aduce un omagiu istoriei modei prezentând aproximativ 250 dintre cele mai frumoase modele de arhivă realizate vreodată. Seara a fost co-prezidată de Zendaya Coleman, Bad Bunny, Chris Hemsworth și Jennifer Lopez.
Inspirată de nuvela lui J.G. Ballard și codul vestimentar de anul acesta, The Garden of Time (Grădina timpului), a fost adusă la viață prin frumuseți botanice și ornamente florale pentru a crea un sentiment de grandoare inspirat de arhitectura și sculpturile găsite în grădină. Codul vestimentar a fost interpretat în multe feluri, de la petale delicate și liane exagerate care împodobesc faimosul covor roșu până la siluete îndrăznețe inspirate de statui grecești.
Tommy și Dee Hilfiger și-au continuat tradiția de a invita persoane emblematice care modelează cultura contemporană, întâmpinând pe Stray Kids, senzația mondială K-pop, un fenomen muzical global, și pe Madelyn Cline, vedeta în ascensiune a divertismentului. Pentru acești artiști, evenimentul a însemnat continuarea unei colaborări deja începute, ca parte a familiei Tommy, fiind implicați în campanii anterioare ale brand-ului.
Toți cei din grup au fost îmbrăcați în ținute TOMMY HILFIGER personalizate, creând un ansamblu coeziv Classic American Cool, în conformitate cu tema din acest an, și rămânând în același timp fideli paletei de culori specifice, roșu, alb și albastru, cu accente bogate de auriu. Cei opt membri Stray Kids au urcat pe faimoasa scară a Galei Met într-o formație elegantă, înainte de a-și îndepărta paltoanele personalizate pentru a dezvălui costumele lor impecabil croite, cu detalii caracteristice TOMMY HILFIGER.
Pentru a sărbători deschiderea expoziției Sleeping Beauties: Reawakening Fashion, participanții au avut ocazia să experimenteze peste 400 de ani de istorie a modei în trei domenii: pământ, mare și cer. Afișând piese emblematice de la Schiaparelli, Dior, Givenchy și nu numai, inovații precum animație video, proiecție de luminii, AI și CGI au fost, de asemenea, folosite pentru a da viață articolelor de îmbrăcăminte extrem de delicate, cum ar fi rochia de bal creată de Charles Frederick Worth în 1877.
Tommy Hilfiger a purtat un smoking personalizat din mătase TOMMY HILFIGER X Denis Frison. Jacheta roșie cu un singur nasture a fost încadrată cu grosgrain bleumarin și căptușeală în culorile brand-ului, roșie, albă și albastră. Look-ul a fost completat cu pantaloni smoking bleumarin și o aplicație de bijuterii florale brodate manual pe rever.
Dee Hilfiger a purtat o rochie personalizată TOMMY HILFIGER tip coloană, din satin de mătase, de culoarea șampaniei, completată cu un decolteu adânc și o pelerină cu glugă. O romantizare a poveștii semnate de J.G. Ballard, look-ul a inclus o aplicație originală de bijuterii florale brodate manual, cu un efect degrade, plus bijuterii de argint și aur.
Madelyn Cline a purtat o rochie TOMMY HILFIGER personalizată tip cămașă, din tafta albă de mătase, cu un twist romantic, o odă adusă ADN-ului moștenirii mărcii. Rochia reprezintă o tranziție de la modelul clasic cu nasturi la o fustă fantastică împodobită cu un motiv floral și viță de vie, în concordanță cu faimoasa floare a timpului din The Garden of Time (Grădina Timpului). Ținuta a fost combinată cu o geantă TOMMY HILFIGER extrem de îndrăgită, refăcută ca un model unic, folosind aceeași țesătură din tafta de mătase ca și rochia.
STRAY KIDS
Bang Chan a purtat o reinterpretare TOMMY HILFIGER personalizată a costumului tradițional din trei piese: Un blazer la un singur rând din lână și mătase, cu un ac de rever cu flori aurii, și o cămașă și pantaloni asortați, toate confecționate din aceeași țesătură și cu detalii roșii pe toată suprafața. La sosire, Bang Chan a purtat o haină scurtă cu guler superior din satin și mâneci deschise.
Lee Know a purtat un blazer personalizat TOMMY HILFIGER la două rânduri cu un efect de eșarfă drapată integrată în blazer și o butonieră roșie pe rever. El a asortat look-ul cu pantaloni din amestec de lână, țesuți cu o dungă de aur de 24 de carate. Cămașa sa a fost confecționată din twill de bumbac premium cu detalii roșii. La sosire, Lee Know a purtat un pardesiu scurt cu guler superior din satin și ac cu flori.
Changbin a purtat un costum personalizat TOMMY HILFIGER din trei piese: Un blazer la un singur rând din gabardină de lână și mătase, cu bordură contrastantă și nervuri aurii elegante, asortat cu pantaloni din lână și mătase și o vestă. Cămașa sa în dungi translucide Ithaca a fost completată cu un nasture floral auriu în partea superioară. La sosire, Changbin a purtat o haină peacoat la două rânduri cu mâneci deschise.
Hyunjin a purtat un blazer roșu personalizat TOMMY HILFIGER la două rânduri, din satin de mătase, cu umeri structurați, încadrare preppy contrastantă și detaliat în stil varsity cu monograma TH brodată și nasturi cu emblemă aurie. El a asortat look-ul cu pantaloni cu dungă din satin de mătase. Cămașa sa a înfățișat o variantă inedită a clasicei dungi Tommy Ithaca în țesătură transparentă translucidă, cu guler prevăzut cu nasturi și o trimitere la faimoasa floare a timpului din The Garden of Time, cu detalii florale. La sosire, Hyunjin a purtat un palton Chesterfield la două rânduri de nasturi de aur cu emblemă.
Han a purtat un blazer personalizat TOMMY HILFIGER la un singur rând, din satin de mătase roșie strălucitoare, cu bordură contrastantă și detalii luxoase aurii, finisat cu o monogramă TH brodată. El a asortat acest look cu pantaloni din satin perlat și o cămașă în dungi translucide Ithaca, finisată cu un nasture floral auriu în partea superioară. La sosire, Han a purtat o haină peacoat decupată, cu nasturi aurii și butonieră roșie ca detaliu .
Felix a purtat un blazer alb personalizat TOMMY HILFIGER la un singur rând cu revere din satin de mătase, cu o monogramă TH brodată din satin și detalii florale aurii. El a asortat look-ul cu pantaloni cu dungă din lână și mătase, cu detalii de frac din satin de mătase. Cămașa sa a evidențiat o variantă a clasicei dungi Tommy Ithaca în țesătură translucidă și un guler prevăzut cu nasturi, precum și o trimitere la faimoasa floare a timpului din The Garden of Time cu detalii florale. La sosire, Felix a purtat o haină Chesterfield la două rânduri.
Seungmin a purtat un sacou personalizat TOMMY HILFIGER la două rânduri, din satin bleumarin perlat, cu bordură roșie pe guler, rever și manșete, plus un ac de rever cu flori aurii. El a asortat acest look cu pantaloni din satin de mătase roșie, în timp ce cămașa sa a avut la bază o siluetă clasică de rugby reinterpretată în bumbac translucid, cu țesătură solidă pe manșete și guler. La sosire, Seungmin a purtat un palton Crombie la un singur rând, cu guler superior din satin și mâneci deschise.
I.N a purtat un blazer personalizat TOMMY HILFIGER la două rânduri, cu dungi fine din aur de 24 de carate, cu un efect de eșarfă drapată la guler și nasturi florali aurii. El a asortat acest look cu pantaloni din satin cu nervuri tonale. Cămașa sa a fost confecționată din twill de bumbac de lux cu margini bleumarin. La sosire, I.N. a purtat o haină de tip duffel cu nasturi aurii cu emblemă.
Prietenii și fanii brand-ului sunt invitați să se alăture conversației în social media folosind hashtag-urile #TommyHilfiger și @TommyHilfiger
UNDE: Muzeul Metropolitan de Artă, New York
CÂND: Luni, 6 Mai 2024
PHOTO CREDIT: Getty Images
# # #
Despre SARKK
SARKK a fost fondată în 1998 cu scopul de a fi distribuitor exclusiv Tommy Hilfiger în România, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord și Moldova.
De la 1 iulie 2019, compania a fost numită și distribuitor exclusiv pentru Calvin Klein în Grecia, România, Cipru, Bulgaria, Albania și Macedonia de Nord.
Extinderea companiei se bazează pe o abordare omnichannel și produsele ambelor brand-uri sunt disponibile în magazine fizice, prin parteneriate Shop In Shop, magazine Outlet, o largă rețea de clienți angro, precum și pe tommy.com
Vizând mereu o dezvoltare organică și durabilă, condusă de valorile CSR, SARKK, cu pași stabili și încrezători, este una dintre cele mai sănătoase corporații din industrie și se extinde captivând chiar și pe cei mai exigenți consumatori.
Despre Tommy Hilfiger
TOMMY HILFIGER este unul dintre cele mai recunoscute brand-uri de lifestyle premium din lume, o sursă de admirație și inspirație pentru consumatori din 1985. Brand-ul creează un stil emblematic, care prinde viață la intersecția dintre clasic și nou, creat împreună cu oameni care modelează cultura la nivel global. TOMMY HILFIGER celebrează esența stilului american clasic cu o notă modernă. Tommy Hilfiger oferă consumatorilor din întreaga lume calitate premium, prin TOMMY HILFIGER și TOMMY JEANS, cu o gamă largă de colecții, inclusiv îmbrăcăminte sport, denim, accesorii și încălțăminte pentru bărbați, femei și copii. Tommy Hilfiger are un angajament de neclintit față de sustenabilitate și incluziune.
Vânzările globale în retail ale produselor TOMMY HILFIGER au fost de aproximativ 9,1 miliarde USD în 2022, iar brand-ul este susținut de peste 16.000 de asociați din întreaga lume – prezent în 100 de țări și în peste 2.000 de magazine, inclusiv cel mai mare magazin global al său, tommy.com.