Comunicat de presă
Stilul impecabil al acestei figuri emblematice în modă se va îmbina cu ADN-ul TOMMY HILFIGER printr-o colaborare pe termen lung care include storytelling, campanii de brand și proiecte pe anumite colecții
Tommy Hilfiger anunță că Sofia Richie Grainge, global style icon, devine brand ambassador TOMMY HILFIGER Womenswear, într-o colaborare de doi ani. Sofia Richie Grainge emană o afinitate naturală pentru stil, fiind o sursă reală de inspirație. Începând din vara 2024, și în perioada ulterioară, aceasta va îmbogăți ADN-ul Clasic American Cool TOMMY HILFIGER cu o viziune rafinată, optimism natural și apetență pentru lux accesibil.
„Tommy este cel care a creat tot ceea ce înseamnă Classic American Cool”, spune Sofia Richie Grainge. „Modelele sale sunt pânza perfectă pentru a te juca cu stilul casual și pentru a construi o garderobă de piese atemporale. Sunt încântată să co-creez în următorii ani cu cineva care îmi împărtășește pasiunea pentru exprimarea de sine, stil de durată și originalitate.”
„Sofia este una dintre acele figuri emblematice care transformă ceea ce înseamnă “influență în modă” astăzi.” a spus Tommy Hilfiger. „Ea are o capacitate incredibilă de a inspira conexiuni și prezintă un stil impecabil, cu încredere și autenticitate. Sunt fericit că Sofia va aduce stilul ei cool casual în colecția noastră Womenswear, începând din vara aceasta și ulterior, până în 2025.”
În poza prin care s-a anunțat această colaborare, Sofia Richie Grainge poartă un cardigan TOMMY HILFIGER, bleumarin și crem, și pantaloni chino eleganți. Urmează să apară într-o serie de ipostaze, campanii și colaborări de sezon. În ceea ce poate fi numit un ghid de sezon în modă, contemporana „It-girl” va prezenta colecția TOMMY HILFIGER Vara 2024, arătând selecția ei de produse premium de îmbrăcăminte pentru femei. În sezoanele viitoare, Sofia Richie Grainge va reprezenta TOMMY HILFIGER în campaniile de brand Summer și Holiday 2024 ale mărcii și va crea colecții în colaborare cu domnul Hilfiger, care vor fi lansate în primăvara anului 2025.
Tommy Hilfiger are o lungă istorie în ceea ce privește colaborările cu figuri emblematice ale culturii pop, iar Sofia Richie Grainge se alătură unei liste tot mai mari de pionieri creativi care au conceput colecții împreună cu brand-ul și au depășit convențiile prin surprinzătoare activări realizate în parteneriat. Colaboratorii din trecut, inclusiv Lewis Hamilton, Gigi Hadid și Zendaya, și-au adus stilurile unice și perspectivele contemporane asupra ADN-ului clasic american cool și codurilor cromatice de roșu, alb și albastru, specifice mărcii.
Prietenii și fanii brand-ului sunt invitați să se alăture conversației în social media folosind #TommyHilfiger, @TommyHilfiger, și @SofiaRichieGrainge.
# # #
Despre SARKK
SARKK a fost fondată în 1998 cu scopul de a fi distribuitor exclusiv Tommy Hilfiger în România, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord și Moldova.
De la 1 iulie 2019, compania a fost numită și distribuitor exclusiv pentru Calvin Klein în Grecia, România, Cipru, Bulgaria, Albania și Macedonia de Nord.
Extinderea companiei se bazează pe o abordare omnichannel și produsele ambelor brand-uri sunt disponibile în magazine fizice, prin parteneriate Shop In Shop, magazine Outlet, o largă rețea de clienți angro, precum și pe tommy.com
Vizând mereu o dezvoltare organică și durabilă, condusă de valorile CSR, SARKK, cu pași stabili și încrezători, este una dintre cele mai sănătoase corporații din industrie și se extinde captivând chiar și pe cei mai exigenți consumatori.
Despre Tommy Hilfiger
TOMMY HILFIGER este unul dintre cele mai recunoscute brand-uri de lifestyle premium din lume, o sursă de admirație și inspirație pentru consumatori din 1985. Brand-ul creează un stil emblematic, care prinde viață la intersecția dintre clasic și nou, creat împreună cu oameni care modelează cultura la nivel global. TOMMY HILFIGER celebrează esența stilului american clasic cu o notă modernă. Tommy Hilfiger oferă consumatorilor din întreaga lume calitate premium, prin TOMMY HILFIGER și TOMMY JEANS, cu o gamă largă de colecții, inclusiv îmbrăcăminte sport, denim, accesorii și încălțăminte pentru bărbați, femei și copii. Tommy Hilfiger are un angajament de neclintit față de sustenabilitate și incluziune.
Vânzările globale în retail ale produselor TOMMY HILFIGER au fost de aproximativ 9,1 miliarde USD în 2022, iar brand-ul este susținut de peste 16.000 de asociați din întreaga lume – prezent în 100 de țări și în peste 2.000 de magazine, inclusiv cel mai mare magazin global al său, tommy.com.