Skip to content
Skip to content
Evatopia

Evatopia

Transformă-ți utopia în realitate!

  • Home
  • Despre Evatopia
    • Creații
  • Lifestyle
    • Beauty & Fashion
    • Parenting
    • Magie și spiritualitate
  • Diverse
    • Home & Deco
    • În lumea cărților
    • În lumea filmelor
  • SuperBlog
  • Contact
  • Home
  • Beauty & Fashion
  • Provocarea următorului sezon: abordează noi piese emblematice și îmbrățișează moștenirea americană

Provocarea următorului sezon: abordează noi piese emblematice și îmbrățișează moștenirea americană

Eva AncaAugust 2, 2023August 2, 2023

Comunicat de presă

Tommy Hilfiger vă invită să redescoperiți alura stilului clasic american reinventat. Cu accent pe celebrarea stilului colegial și îmbinarea eleganței cu elementele sportive, colecția Pre-Fall 2023 prezintă angajamentul brand-ului față de design-uri atemporale și perspective de modă contemporane.

New Icons: Reinventing American Classics

Tommy Hilfiger aduce o perspectivă proaspătă asupra articolelor emblematice din garderoba americană. Colecția prezintă o gamă de siluete inspirate de look-ul universitar care omagiază cel mai bun stil colegial.

Ready, Prep, Go! Elevating Sporty Staples

Colecția Tommy Hilfiger Pre-Fall 2023 oferă un twist rafinat și elegant articolelor sportive versatile. Combinând stilul preppy al brand-ului cu moda contemporană, colecția face ca tricourile rugby și Oxford să fie mai mult decât o ținută casual.

Red, White, and New: Celebrating Tartan

Intră în noul sezon cu celebrul tartan, reimaginat și reîmprospătat. Explorează modul prin care codurile stilistice de arhivă prind viață prin croiala ușoară, prezentând carouri perfecte care aduc un omagiu moștenirii bogate ale brand-ului.

Our Heritage, Your Style: Tartan Awakened

Tommy Hilfiger înțelege că moda ar trebui să fie atât accesibilă, cât și versatilă, iar colecția Pre-Fall 2023 oferă o interpretare modernă a tartanului pentru a satisface orice preferință de stil. Indiferent dacă preferați un aspect elegant și chic sau un look mai casual și relaxat, colecția oferă o gamă de siluete care încorporează fără efort acest imprimeu atemporal în îmbrăcămintea de zi cu zi.

Colecția nouă Pre-Fall 2023 este disponibilă pe tommy.com sau în magazinele TOMMY HILFIGER din România din București Mall – Vitan, Băneasa Shopping City, AFI Cotroceni, Palas Iași, Iulius Town Timișoara, Iulius Mall Cluj – Napoca, City Park Mall Constanța, AFI Brașov și Promenada Mall Sibiu.

# # #

Despre SARKK

SARKK a fost fondată în 1998 cu scopul de a fi distribuitor exclusiv Tommy Hilfiger în România, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord și Moldova.

De la 1 iulie 2019, compania a fost numită și distribuitor exclusiv pentru Calvin Klein în Grecia, România, Cipru, Bulgaria, Albania și Macedonia de Nord.

Extinderea companiei se bazează pe o abordare omnichannel și produsele ambelor brand-uri sunt disponibile în magazine fizice, prin parteneriate Shop In Shop, magazine Outlet, o largă rețea de clienți angro, precum și pe tommy.com

Vizând mereu o dezvoltare organică și durabilă, condusă de valorile CSR, SARKK, cu pași stabili și încrezători, este una dintre cele mai sănătoase corporații din industrie și se extinde captivând chiar și pe cei mai exigenți consumatori.       

Despre Tommy Hilfiger

TOMMY HILFIGER este unul dintre cele mai recunoscute brand-uri de lifestyle premium din lume, o sursă de admirație și inspirație pentru consumatori din 1985. Brand-ul creează un stil emblematic, care prinde viață la intersecția dintre clasic și nou, creat împreună cu oameni care modelează cultura la nivel global. TOMMY HILFIGER celebrează esența stilului american clasic cu o notă modernă. Tommy Hilfiger oferă consumatorilor din întreaga lume calitate premium, prin TOMMY HILFIGER și TOMMY JEANS, cu o gamă largă de colecții, inclusiv îmbrăcăminte sport, denim, accesorii și încălțăminte pentru bărbați, femei și copii. Tommy Hilfiger are un angajament de neclintit față de sustenabilitate și incluziune.

Vânzările globale în retail ale produselor TOMMY HILFIGER au fost de aproximativ 9,3 miliarde USD în 2021, iar brand-ul este susținut de peste 16.000 de asociați din întreaga lume – prezent în 100 de țări și în peste 2.000 de magazine, inclusiv cel mai mare magazin global al său, tommy.com.

fashion, tommy hilfiger

Post navigation

Previous: Bergenbier S.A. anunță rezultatele financiare pentru anul 2022
Next: Descoperă Tratamentul Anticelulitic Inovator CellFIT – Arma Secretă Împotriva Celulitei

Related Posts

Kronospan Design Center, protagonist pe coperta albumului Showroom Design by Igloo

May 20, 2025May 20, 2025 Eva Anca

Virtual Journeys –  Pornește într-o aventură digitală de neuitat la ParkLake!

May 20, 2025May 20, 2025 Eva Anca

Vanilla Days deschide porțile noului magazin de pe Calea Moșilor – o declarație de încredere, confort și rafinament

May 19, 2025 Eva Anca

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Caută

Newsletter

Abonează-te pentru a primi notificări când apar articole noi.

Thank you!

You have successfully joined our subscriber list.

.

Alzheimer – click pentru comandă

Blondă în acțiune – click pentru comandă

Agenda Motivațională – click pentru comandă

Petale Scrise. Povestiri cu final neașteptat

AbstractVibes.ro

Scriu și pe:

Scriu și pe:

Copyright All Rights Reserved | Theme: BlockWP by Candid Themes.