***ALERTĂ MEDIA***
Tommy Hilfiger anunță că Lewis Hamilton, pilotul Mercedes-AMG Petronas de Formula 1, a purtat TOMMY JEANS în timp ce a intrat în Belgian 2023 Grand Prix, pe 27 iulie 2023. Intrarea piloților în zona padocului este considerat de către fani drept un moment de modă extrem de interesant.
Lewis Hamilton a fost văzut purtând un hanorac cu fermoar oversized, cu imprimeu colorblocked, în roșu și bleumarin, din colecția TOMMY JEANS Summer Pre-Fall 2023, asortat cu blugi baggy light wash din colecția Primăvară 2023.
Colecția Tommy Primăvară 2023 prezintă o interpretare contemporană a arhivei TOMMY JEANS. Piesele moderne și versatile primesc un twist de sezon, inclusiv jocuri de proporții și stratificare în timp ce îmbină estetica prep, skate și hip-hop.
Prietenii și fanii brandului sunt invitați să se alăture conversației în social media folosind #TommyHilfiger, și @TommyHilfiger.
.
UNDE: BELGIAN 2023 GRAND PRIX
CÂND:IULIE 27, 2023
Despre SARKK
SARKK a fost fondată în 1998 cu scopul de a fi distribuitor exclusiv Tommy Hilfiger în România, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord și Moldova.
De la 1 iulie 2019, compania a fost numită și distribuitor exclusiv pentru Calvin Klein în Grecia, România, Cipru, Bulgaria, Albania și Macedonia de Nord.
Extinderea companiei se bazează pe o abordare omnichannel și produsele ambelor brand-uri sunt disponibile în magazine fizice, prin parteneriate Shop In Shop, magazine Outlet, o largă rețea de clienți angro, precum și pe tommy.com
Vizând mereu o dezvoltare organică și durabilă, condusă de valorile CSR, SARKK, cu pași stabili și încrezători, este una dintre cele mai sănătoase corporații din industrie și se extinde captivând chiar și pe cei mai exigenți consumatori.
Despre Tommy Hilfiger
TOMMY HILFIGER este unul dintre cele mai recunoscute brand-uri de lifestyle premium din lume, o sursă de admirație și inspirație pentru consumatori din 1985. Brand-ul creează un stil emblematic, care prinde viață la intersecția dintre clasic și nou, creat împreună cu oameni care modelează cultura la nivel global. TOMMY HILFIGER celebrează esența stilului american clasic cu o notă modernă. Tommy Hilfiger oferă consumatorilor din întreaga lume calitate premium, prin TOMMY HILFIGER și TOMMY JEANS, cu o gamă largă de colecții, inclusiv îmbrăcăminte sport, denim, accesorii și încălțăminte pentru bărbați, femei și copii. Tommy Hilfiger are un angajament de neclintit față de sustenabilitate și incluziune.
Vânzările globale în retail ale produselor TOMMY HILFIGER au fost de aproximativ 9,3 miliarde USD în 2021, iar brand-ul este susținut de peste 16.000 de asociați din întreaga lume – prezent în 100 de țări și în peste 2.000 de magazine, inclusiv cel mai mare magazin global al său, tommy.com.