Skip to content
Skip to content
Evatopia

Evatopia

Transformă-ți utopia în realitate!

  • Home
  • Despre Evatopia
    • Creații
  • Lifestyle
    • Beauty & Fashion
    • Parenting
    • Magie și spiritualitate
  • Diverse
    • Home & Deco
    • În lumea cărților
    • În lumea filmelor
  • SuperBlog
  • Contact
  • Home
  • Diverse
  • KIKO MILANO își extinde amprenta în România cu un nou Pop-Up Store în AFI Cotroceni

KIKO MILANO își extinde amprenta în România cu un nou Pop-Up Store în AFI Cotroceni

Eva AncaMay 14, 2025May 14, 2025

Comunicat de presă

București, mai 2025 – KIKO MILANO, brandul de machiaj nr.1 în Italia și parte a portofoliului Fais Group, își continuă expansiunea strategică în România prin deschiderea unui nou pop-up store în AFI Cotroceni, una dintre cele mai vibrante destinații de retail din București.

Odată cu această ultimă deschidere, KIKO MILANO operează acum trei magazine în capitala României, marcând o creștere constantă și concentrată în piața dinamică de beauty. Primul magazin a fost lansat în ParkLake Shopping Center, urmat de o a doua locație în Mega Mall, ambele câștigând rapid o bază de clienți fideli datorită combinației semnăturii mărcii de colecții bazate pe trenduri, ingrediente de calitate și prețuri accesibile.

Pop-up-ul AFI Cotroceni consolidează și mai mult prezența KIKO MILANO în centre-cheie de retail, sporind vizibilitatea și accesibilitatea pentru și mai mulți pasionați de frumusețe din oraș.

Noul magazin pop-up oferă o selecție curată a celor mai bine vândute produse de machiaj și îngrijire a pielii, inclusiv colecții de sezon și alte produse preferate fanilor brandului. Spațiul a fost conceput pentru a reflecta valorile de bază ale KIKO de incluziune, creativitate și auto-exprimare, oferind vizitatorilor o experiență de cumpărături interactivă și captivantă.

Această lansare marchează o nouă etapă importantă în strategia de creștere a mărcii pentru piața din România și își consolidează și mai mult angajamentul de a pune la dispoziție produse de înfrumusețare de înaltă calitate, inovatoare și accesibile unui public mai larg. Expansiunea KIKO MILANO în România face parte din misiunea sa mai largă de a împuternici frumusețea la nivel global.

Cu o abordare axată pe client, KIKO MILANO pune un accent deosebit pe crearea de experiențe captivante în magazin. De la consultații personalizate la demonstrații de machiaj și previzualizări exclusive ale colecțiilor viitoare, brandul își propune să transforme fiecare vizită într-o călătorie memorabilă a frumuseții.

Privind în perspectivă, KIKO MILANO intenționează să își continue expansiunea regională, identificând noi oportunități de retail în zonele urbane cheie din România. Scopul este clar: de a deveni o destinație de frumusețe pentru consumatorii români care caută stil, calitate și inspirație – toate sub un singur brand.

Pentru informații, mostre sau imagini, vă rugăm să ne contactați pe Mihaela Marin, mihaela.marin@pandorrastyle.

DESPRE

KIKO MILANO

KIKO MILANO a fost fondată în 1997 la Milano și de atunci a revoluționat modul în care produsele cosmetice sunt vândute la nivel global. KIKO identifică tendințele majore de frumusețe ale momentului și le face accesibile tuturor. Combinând calitatea și creativitatea înrădăcinate în ADN-ul său italian, KIKO a cucerit cei mai pretențioși și diverși dependenți de frumusețe cu o gamă nesfârșită de nuanțe, tonuri și texturi pentru a satisface fiecare cerință de machiaj profesional și personalizat.

Brandul are peste 1.200 de magazine și este disponibil în 70 de piețe

FAIS GROUP

Grupul de companii Fais operează de peste 40 de ani în sectorul comerțului cu amănuntul/cu ridicata al îmbrăcămintei, încălțămintei, accesoriilor și magazinelor universale. A dominat piața greacă și și-a extins activitățile în Bulgaria, România și Cipru. Activitățile de afaceri includ distribuirea de mărci sportive, de lux, casual și de stil de viață, aducând consumatorilor cele mai inovatoare tendințe de la cele mai emblematice mărci din întreaga lume. Grupul acoperă toate canalele de distribuție.

În comerțul cu ridicata, se concentrează pe parteneriate solide și pe termen lung cu retaileri cheie. În comerțul cu amănuntul, operează atât magazine exclusive, cât și cu mai multe mărci, colțuri în marile magazine universale, puncte de vânzare și magazine online.

kiko milano

Post navigation

Previous: NAN Group devine partenerul oficial de producție al festivalului Nostalgia pentru următorii 5 ani
Next: Calvin Klein dă startul verii cu Cooper Koch în elementele esențiale pentru vreme caldă

Related Posts

DJ KHALED ȘI SAM HARTMAN, ÎMBRĂCAȚI ÎN TOMMY HILFIGER ÎN TIMPUL UNUI WEEKEND SAILGP PLIN DE ADRENALINĂ ÎN NEW YORK   

June 11, 2025 Eva Anca

Madrí Excepcional devine berea oficială a festivalului UNTOLD 2025

June 6, 2025 Eva Anca

Retreat Wisdom: O călătorie transformațională spre autenticitate, natură și comunitate

June 5, 2025June 5, 2025 Eva Anca

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Caută

Newsletter

Abonează-te pentru a primi notificări când apar articole noi.

Thank you!

You have successfully joined our subscriber list.

.

Alzheimer – click pentru comandă

Blondă în acțiune – click pentru comandă

Agenda Motivațională – click pentru comandă

Petale Scrise. Povestiri cu final neașteptat

AbstractVibes.ro

Scriu și pe:

Scriu și pe:

Copyright All Rights Reserved | Theme: BlockWP by Candid Themes.