ANA Hotels aduce o nouă eră a ospitalității de lux în România prin rebrandingul hotelului Athénée Palace în InterContinental Athénée Palace Bucharest. Cea mai nouă destinație InterContinental Hotels & Resorts promite o experiență rafinată într-un peisaj urban dominat de artă și istorie.
Emblematicul hotel din Piața George Enescu din capitală este în prezent singurul hotel din România operat sub brandul InterContinental. Procesul de rebranding a evoluat gradual pe parcursul ultimului an, concomitent cu investiția majoră de reabilitare și restaurare realizată în ultimii 2 ani de către compania proprietar ANA Hotels, astfel încât facilitățile existente să poată fi ridicate la standardele de lux, confort și calitate agreate împreună cu brandul InterContinental, pionierul călătoriilor de lux în noi destinații de peste 75 de ani.
„IHG Hotels & Resorts este unul dintre cei mai importanți actori din industria hotelieră globală. Tocmai de aceea ne-am dorit să aducem rafinamentul și standardele înalte ale brandului InterContinental Hotels & Resorts sub cupola Athénée Palace din București. După investiția substanțială din ultimii doi ani, pot spune că am integrat cu succes noua viziune de lux asupra hotelului împreună cu IHG. Alegerea unui nou partener care să preia managementul hotelului s-a dovedit a fi un proces elaborat, care a început în 2021. Decizia de a opera sub umbrela brandului InterContinental Hotels & Resorts completează o colaborare anterioară dintre ANA Hotels și IHG Hotels & Resorts, care a început în anul 1998 pentru managementul Crowne Plaza Hotel din București.” – susțineGeorge Copos, owner ANA Hotels.
Aducând un omagiu istoriei sale de 75 de ani, designul InterContinental surprinde farmecul călătoriilor internaționale pentru turiștii moderni care preferă stilul luxury. Oaspeții sunt în căutarea unor noi niveluri de rafinament, așteptându-se nu doar ca un hotel să arate bine, ci și să confere o stare de bine. Decorul InterContinental este o îmbinare perfectă între calitate și discreție, acolo unde luxul devine cu adevărat o stare de spirit. Designul InterContinental Athénée Palace Bucharest a trecut printr-o serie de schimbări gândite de Alexander James Interiors Architects, o companie de arhitectură britanică, în colaborare cu arhitecți și artiști locali precum Conf. univ. dr. Valeriu Mladin, Ioan Nemțoi și alții. Viziunea combină valorile arhitecturale ale monumentului istoric autohton cu cerințele standardelor de lux, utilizând elemente și decorațiuni naturale, cu o deosebită atenție la echilibrul estetic și detalii.
Pe baza acestor principii, a fost realizat un amplu proces de modernizare în două etape. Dacă prima fază a vizat schimbări axate pe renovarea celor 132 de camere din aripa nou construită a hotelului, în a doua etapă eforturile au fost îndreptate spre renovarea fațadei, a zonelor comune și a celor 151 de camere din clădirea istorică a hotelului, construită în 1914.
Conceptul de amenajare are la bază atât actualitatea vieții cotidiene, cât și eleganța complementară cu istoria de peste 109 ani a hotelului. Designul interior aduce în prim-plan o paletă de culori neutre, cu accente de verde, punând astfel în valoare materialele naturale folosite. Parchetul din stejar periat și bizotat, pereții decorați cu trei tipuri de profile ornamentale din lemn de fag, băile acoperite integral cu marmură naturală de Botticino şi Grigio Imperiale în culori calde, pe tonuri de bej și grej, reprezintă doar câteva dintre detaliile care oferă autenticitate și rafinament locului.
Accentele locale, pe care brandul InterContinental le susține în fiecare hotel, sunt de această dată integrate prin intermediul lucrărilor de artă expuse, ce poartă semnătura unor artiști români consacrați. „În această perioadă de rebranding, am descoperit multe lucruri interesante despre România și mai ales despre locul unic pe care hotelul Athénée Palace l-a avut în societate de-a lungul istoriei sale. Tocmai pentru că ne-am dorit să integrăm aceste aspecte ale culturii locale, am lucrat cu artiști care au transpus perfect viziunea noastră asupra hotelului. Am adăugat astfel ceva nou experienței premium cu care clienții noștri sunt obișnuiți. Începând cu 2023, oaspeții pot descoperi o experiență complet nouă, actualizată, care evidențiază autenticitatea și istoria cunoscutei clădiri de lângă Ateneu, punând în valoare peisajul urban și comunitatea din care face parte.” – afirmă Nicolaas Houwert, General Manager InterContinental Athénée Palace Bucharest.
Totodată, dotările întregului hotel sunt actualizate cu cele mai noi tehnologii, astfel încât oaspeții să se bucure de o experiență completă, într-un loc de prestigiu ce se ridică la standarde internaționale.
Află mai multe informații despre hotel și rezervări online și urmărește-ne pe contul de Instagram al InterContinental Athénée Palace Bucharest.
Despre IHG Hotels & Resorts
IHG Hotels & Resorts [LON:IHG, NYSE:IHG (ADRs)] este o companie globală ce activează în industria ospitalității, cu scopul de a oferi o adevărată experiență ce aduce o stare de bine (True Hospitality for Good).
Cu un portofoliu de 17 branduri hoteliere și unul dintre cele mai complexe programe de loialitate hotelieră din lume, IHG One Rewards, IHG a deschis peste 6.000 de hoteluri în peste 100 de țări, iar mai bine de 1.800 se află în curs de dezvoltare.
Portofoliul include:
● Luxury & Lifestyle: Six Senses Hotels Resorts Spas, Regent Hotels & Resorts, InterContinental Hotels & Resorts, Vignette Collection, Kimpton Hotels & Restaurants, Hotel Indigo
● Premium: voco hotels, HUALUXE Hotels & Resorts, Crowne Plaza Hotels & Resorts, EVEN Hotels
● Essentials: Holiday Inn Hotels & Resorts, Holiday Inn Express, avid hotels
● Suites: Atwell Suites, Staybridge Suites, Holiday Inn Club Vacations, Candlewood Suites
InterContinental Hotels Group PLC este holdingul grupului, înregistrat în Anglia și Țara Galilor. Aproximativ 325.000 de persoane lucrează în hotelurile și birourile corporative ale IHG la nivel global.
Află online mai multe informații despre hoteluri, rezervări și IHG One Rewards. Pentru a descărca noua aplicație IHG One Rewards, accesează Apple App sau Google Play.
Pentru cele mai recente știri, vizitează Newsroom și urmărește-ne pe LinkedIn, Facebook și Twitter.
Despre InterContinental® Hotels & Resorts
Brandul InterContinental® Hotels & Resorts oferă călătorii atractive, având o experiență de peste 75 de ani în domeniul ospitalității. Fiecare loc reprezintă o poartă de acces către stilul glamorous al vieții InterContinental. Brandul își propune să integreze rafinamentul global prin serviciile superioare, discrete și facilitățile excepționale. Elementul diferențiator constă în interesul veritabil manifestat față de oaspeți, prin servicii personalizate și atente. IHG pune la dispoziția celor mai apreciați oaspeți servicii VIP prin intermediul programului InterContinental® Ambassador și al experienței exclusiviste din cadrul InterContinental® Club. Oaspeții sunt conectați cu elementele speciale din fiecare destinație, astfel încât să se poată bucura de o experiență locală autentică. Pentru mai multe informații și rezervări, vizitează site-ul www.intercontinental.com și urmărește-ne pe pagina de Facebook www.facebook.com/intercontinental sau Instagram www.instagram.com/intercontinental.
Despre ANA Hotels
Hotelul „InterContinental Athénée Palace Bucharest” face parte din cel mai mare grup hotelier privat românesc, „ANA Hotels”. Compania deține și operează de asemenea hotelurile „Crowne Plaza Bucharest”, trei unități hoteliere la Poiana Brașov – Ana Hotels „Sport”, „Bradul” și „Poiana”, și „Ana Hotels Europa”, care include centrul SPA „ANA Aslan Health Spa” din Eforie Nord, precum și operatorul instalațiilor de schi din Poiana Brașov – ANA Teleferic, care a adăugat recent în portofoliul său Restaurantul Panoramic de pe Vf. Tâmpa din orașul Brașov.