*** ALERTĂ MEDIA ***
Tommy Hilfiger anunță că piloții de Formula 1 Mercedes-AMG Petronas Lewis Hamilton și George Russell au purtat look-uri din colecțiile TOMMY HILFIGER și TOMMY JEANS la Zandvoort 2023 Grand Prix, pe 24 august 2023.
Lewis Hamilton a fost văzut purtând un tricou premium, croiala relaxed, vintage din viitoarea colecție TOMMY JEANS Remastered, pantaloni cargo wide fit din Tommy Collection by TOMMY JEANS Fall 2023 și o bentiță neagră din bumbac.
George Russell a fost văzut purtând o cămașă cu imprimeu în carouri cu dungi și pantaloni conici din bumbac Hampton, din colecția TOMMY HILFIGER Pre-Fall 2023.
Colecția TOMMY JEANS Remastered, lansată în noiembrie, sărbătorește cea de-a 50-a aniversare a hip-hop-ului și a conexiunii adânc înrădăcinate a lui TOMMY HILFIGER cu această mișcare culturală. Trecutul se întâlnește cu viitorul într-o colecție capsulă care oferă o selecție modernă a celor mai influente stiluri de patrimoniu.
Colecția TOMMY HILFIGER Pre-Fall 2023 oferă noi twist-uri ale clasicilor americani. Siluetele de arhivă sunt reîmprospătate cu un stil relaxat, prezentând culorile emblematice ale brand-ului, roșu, alb și albastru. Câștigătorul Grand-Prix George Russell a îmbrățișat look-ul cool al sezonului, Classic American.
Prietenii și fanii brand-ului sunt invitați să se alăture conversației în social media folosind #TommyHilfiger, și @TommyHilfiger.
UNDE: ZANDVOORT 2023 GRAND PRIX, OLANDA
CÂND: 24AUGUST, 2023
Despre SARKK
SARKK a fost fondată în 1998 cu scopul de a fi distribuitor exclusiv Tommy Hilfiger în România, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord și Moldova.
De la 1 iulie 2019, compania a fost numită și distribuitor exclusiv pentru Calvin Klein în Grecia, România, Cipru, Bulgaria, Albania și Macedonia de Nord.
Extinderea companiei se bazează pe o abordare omnichannel și produsele ambelor brand-uri sunt disponibile în magazine fizice, prin parteneriate Shop In Shop, magazine Outlet, o largă rețea de clienți angro, precum și pe tommy.com
Vizând mereu o dezvoltare organică și durabilă, condusă de valorile CSR, SARKK, cu pași stabili și încrezători, este una dintre cele mai sănătoase corporații din industrie și se extinde captivând chiar și pe cei mai exigenți consumatori.
Despre Tommy Hilfiger
TOMMY HILFIGER este unul dintre cele mai recunoscute brand-uri de lifestyle premium din lume, o sursă de admirație și inspirație pentru consumatori din 1985. Brand-ul creează un stil emblematic, care prinde viață la intersecția dintre clasic și nou, creat împreună cu oameni care modelează cultura la nivel global. TOMMY HILFIGER celebrează esența stilului american clasic cu o notă modernă. Tommy Hilfiger oferă consumatorilor din întreaga lume calitate premium, prin TOMMY HILFIGER și TOMMY JEANS, cu o gamă largă de colecții, inclusiv îmbrăcăminte sport, denim, accesorii și încălțăminte pentru bărbați, femei și copii. Tommy Hilfiger are un angajament de neclintit față de sustenabilitate și incluziune.
Vânzările globale în retail ale produselor TOMMY HILFIGER au fost de aproximativ 9,3 miliarde USD în 2021, iar brand-ul este susținut de peste 16.000 de asociați din întreaga lume – prezent în 100 de țări și în peste 2.000 de magazine, inclusiv cel mai mare magazin global al său, tommy.com.