Skip to content
Skip to content
Evatopia

Evatopia

Transformă-ți utopia în realitate!

  • Home
  • Despre Evatopia
    • Creații
  • Lifestyle
    • Beauty & Fashion
    • Parenting
    • Magie și spiritualitate
  • Diverse
    • Home & Deco
    • În lumea cărților
    • În lumea filmelor
  • SuperBlog
  • Contact
  • Home
  • În lumea cărților
  • Editura CUANTIC continuă promovarea autorilor români!

Editura CUANTIC continuă promovarea autorilor români!

Eva AncaMarch 15, 2023March 15, 2023

EDITURA CUANTIC lansează PHRONESIS MARKETING, de Corneliu Vîlsan – prima carte de marketing strategic scrisă de un autor român!

Unul din cei mai experimentați Chief Marketing Officer de la noi – Corneliu Vîlsan – își împărtașește experiența, principiile și metodele in Phronesis Marketing, prima carte de marketing strategic scrisă de un român și una din puținele cărți din lume care măsoară eficacitatea marketing-ului și arată cum funcționează publicitatea din perspectiva clientului.

Termenul propus – Phronesis – vine din limba greacă și semnifică înțelepciune practică, sau sagacitate.

Corneliu Vîlsan menționează : “Marketerii vor beneficia de studiile de caz și de principiile prezentate in carte, bazate pe experiența mea de peste 20 de ani ca Senior Executive in domeniul băuturilor, la nivel atât B2B, cât și B2C. Metodologia Phronesis poate ajuta la educarea angajaților în domeniul marketingului strategic și al eficienței marketingului, pentru a creste eficienta  companiilor și a ridica nivelul de cunoaștere al organizatiilor. in general.”

Cartea a fost publicată inițial în SUA, în 2020, în limba engleză.

Corneliu Vilsan  este senior executive român (membru in board la o companie din top CAC40, peste 20 de ani experiență în companii multinaționale –  Pernod Ricard, Seagram, Johnson & Johnson, Schneider Electric).

“Am scris această carte ca pe o contribuție care să ajute la ințelegerea dificultăților cu care se confruntă marketerii din ziua de azi: problema încrederii, problema conexă a pierderii de putere în organizație și problema aptitudinilor,” spune Vîlsan. Marketerii vor beneficia de studiile de caz și principiile prezentate în carte, bazate pe experiența de peste 20 de ani a autorului ca Senior Executive in domeniul băuturilor, produselor cosmetice dar și servicii și produse B2B. Metodologia Phronesis poate ajuta la educarea angajaților în domeniul marketingului strategic și al eficienței marketing-ului, pentru a crește eficiența  companiilor și a ridica nivelul de cunoaștere al organizatiilor, în general.”

Informații tehnice

Titlu                             Phronesis Marketing

Subtitlu:                      Reconcilierea stiintei cu arta in scopul elaborarii de strategii viabile in                                            viața reală , aplicabile  de la brandurile internaționale la mărcile craft

Traducere din limba engleză: Bogdan Olteanu şi Corneliu Vîlsan

Nr de pagini:               230

Format:                       15 x 23 cm

ISBN:                           978-606-95576-1-7

Preț lansare:               50 lei

Promovare.                Radio Guerrilla, Ziarul financiar, IQ Ads

Recenzii

 Multe voci declară: „Big idea este moartă. Poziționarea este moartă. Brandurile sunt moarte.” Corneliu Vâlsan, prin modelul structurat și prin exemplele practice din PHRONESIS MARKETING, te ajută să dovedești contrariul.

Ștefan Iordache

COO Publicis Groupe Romania

„Sunt absolut încântat de cât de bună – și necesară – este această carte. Corneliu este un David Ogilvy al perspectivei clientului!”

Rory Sutherland, vicepreședinte al Ogilvy UK, autor al cărții

Alchemy: The Surprising Power Of Ideas That Don’t MakeSense

Cartea va fi lansată în 16 martie 2023 ora 18.00 la Seneca Anticafe, în București (Str. Ion Mincu Nr.1) și este disponibilă în pre-comandă pe edituracuantic.ro.

Cititorii vor găsi cartea din luna martie în rețeaua Cărturești, emag.ro, librex.ro, elefant.ro, libris.ro, cartepedia.ro, librarie.net, Librăria Mihai Eminescu București, rețeaua Centrului de Librării București, Librarium, Librăria Bookstory Cluj, Seneca Anticafe.

autori romani, editura cuantic, marketing

Post navigation

Previous: Top 10 cei mai frumoși trandafiri franțuzești
Next: Calvin Klein dă start-ul campaniei SPRING 2023 alături de Aaron Taylor-Johnson, FKA twigs, JENNIE, Kendall Jenner și Michael B. Jordan

Related Posts

„Arborele genealogic al familiei noastre” – o carte care păstrează vie istoria familiei

November 3, 2025 Eva Anca
Navele fantomă – Colin Forbes

Navele fantomă – Colin Forbes

April 23, 2025 Eva Anca

Cărțile – darul ideal de Paște! Cele mai bune recomandări pentru toate vârstele

April 3, 2025 Eva Anca

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Caută

Newsletter

Abonează-te pentru a primi notificări când apar articole noi.

Thank you!

You have successfully joined our subscriber list.

.

Alzheimer – click pentru comandă

Alzheimer – click pentru comandă

Blondă în acțiune – click pentru comandă

Agenda Motivațională – click pentru comandă

Petale Scrise. Povestiri cu final neașteptat

AbstractVibes.ro

Scriu și pe:

Scriu și pe:

Căutare

Recent Comments

  • Eva Anca on Navele fantomă – Colin Forbes
  • Eva Anca on Vacanțe de vis și fără griji la doar un click distanță – Hello Holidays lansează cel mai mare târg online de turism cu oferte exclusive!
  • Claudia on Navele fantomă – Colin Forbes
  • Eminescu on Matteale Consulting înregistrează o creștere de 630% YoY, evidențiind cererea crescândă de soluții de digitalizare pentru IMM-uri
  • eBogdan on 10 alimente și obiceiuri la care trebuie să renunți dacă vrei să slăbești sănătos. Află care sunt acestea de la Cori Grămescu, nutriționist și instructor de pilates

Copyright All Rights Reserved | Theme: BlockWP by Candid Themes.