TOMMY JEANS ȘI NBA LANSEAZĂ O NOUĂ COLECȚIE ÎMPREUNĂ
Colecția celebrează moda streetwear în timp ce trezește nostalgia moștenirii culturii stradale a lui Tommy în America.
Tommy Hilfiger anunță lansarea colecției TOMMY JEANS creată în colaborare cu Asociația Națională de Baschet (NBA). Colecția capsulă celebrează esența baschetului ca o forță integrală în construirea culturii locale de stradă și a comunităților diversificate. Mai mult, este o continuare a tradiției îndelungate a brand-ului în ceea ce privește stilul streetwear american și nostalgia emblematică a anilor ’90. Colecția este disponibilă în România pe tommy.com începând cu 6 Iunie 2022.
Inspirată din energia specifică baschetului, colecția prezintă siluete relaxate și imprimeuri cu siglele echipelor NBA. Disponibile într-o varietate largă de combinații, hanoracele din fleece, pantalonii de trening, tricourile și pantalonii scurți pot fi combinate în diverse look-uri sau asortate cu o jachetă varsity și pantaloni din denim pentru femei. Colecția este concepută pentru toți cei care îmbrățișează stilul de viață și agitația care înconjoară acest sport, oferind modă streetwear de cea mai bună calitate.
Afinitatea lui Tommy Hilfiger pentru baschet și cultura de stradă a început în anii 1990, când brand-ul său omonim a captat atenția celebrităților și influencer-ilor, dintre care mulți erau conectați cu NBA și comunitatea sportivă mai largă. Modelele TOMMY HILFIGER din acea perioadă erau extrem de râvnite și definitorii ca stil. Prezența lor era deseori remarcată pe terene — de la arene profesionale până la jocuri amicale în stradă. Sportul a rămas întotdeauna o componentă cheie a viziunii brand-ului Hilfiger și, mai recent, a inclus colaborări globale cu campionul internațional de tenis, Rafael Nadal, și Lewis Hamilton, campionul mondial la Formula OneTM.
Colecția capsulă TOMMY JEANS și NBA de asemenea reflectă campania globală de primăvară 2022 a lui TOMMY JEANS, Play to Progress, care celebrează puterea creativității individuale de a duce mai departe comunitatea.
Prietenii și fanii brand-ului TOMMY JEANS sunt invitați să se alăture conversației în social media folosind #TommyJeans și @TommyJeans. Aici vor descoperi un mix de muzică, streetwear și cultură pentru tineri într-un conținut experimental, care depășește limitele stilului individualizat și exprimării de sine.
# # #
Despre SARKK SA
SARKK SA, fondată în 1998, este distribuitor exclusiv Tommy Hilfiger în România, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord și Moldova. Produsele Tommy Hilfiger sunt prezente în magazinele TOMMY HILFIGER, buticuri, o rețea extinsă de magazine selecționate și pe tommy.com.
De la 1 iulie 2019, Sarkk SA a fost numită distribuitor exclusiv și partener de franciză al CALVIN KLEIN în România, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania și Macedonia de Nord.
SARKK S.A. a căutat întotdeauna echilibru și o creştere organică, condusă de valori CSR și de aceea este una dintre cele mai puternice companii din piață, dezvoltându-se constant, captând atenţia celor mai exigenţi consumatori.
Despre Tommy Hilfiger
TOMMY HILFIGER este unul dintre cele mai recunoscute brand-uri de lifestyle premium din lume, o sursă de admirație și inspirație pentru consumatori din 1985. Brand-ul creează un stil emblematic, care prinde viață la intersecția dintre clasic și nou, creat împreună cu oameni care modelează cultura la nivel global. TOMMY HILFIGER celebrează esența stilului american clasic cu o notă modernă. Tommy Hilfiger oferă consumatorilor din întreaga lume calitate premium, prin TOMMY HILFIGER și TOMMY JEANS, cu o gamă largă de colecții, inclusiv îmbrăcăminte sport, denim, accesorii și încălțăminte pentru bărbați, femei și copii. Tommy Hilfiger are un angajament de neclintit față de sustenabilitate și incluziune.
Vânzările globale în retail ale produselor TOMMY HILFIGER au fost de aproximativ 9,3 miliarde USD în 2021, iar brand-ul este susținut de peste 16.000 de asociați din întreaga lume – prezent în 100 de țări și în peste 2.000 de magazine, inclusiv cel mai mare magazin global al său, tommy.com.
Despre NBA
Asociația Națională de Baschet (NBA) este o organizație mondială de sport și media cu misiunea de a inspira și conecta oamenii de pretutindeni prin puterea baschetului. Construită în jurul a cinci ligi sportive profesionale: NBA, WNBA, NBA G League, NBA 2K League și Basketball Africa League, NBA și-a stabilit o prezență internațională majoră, cu jocuri și programe disponibile în 215 de țări și teritorii în peste 50 de limbi, și produse de vânzare în peste 200 de țări și teritorii de pe toate cele șapte continente. Listele NBA de la începutul sezonului 2021-22 au prezentat un record de 121 de jucători internaționali din 40 de țări. Listele NBA de la începutul sezonului 2021-22 au prezentat un record de 121 de jucători internaționali din 40 de țări. Activele NBA Digital includ NBA TV, NBA.com, aplicația NBA și NBA League Pass. NBA a creat una dintre cele mai mari comunități de social media din lume, cu 2,1 miliarde de likes și followers la nivel global pe toate platformele de ligă, echipă și jucători. Prin NBA Cares, liga abordează probleme sociale importante, lucrând cu organizații care servesc tinerilor recunoscute la nivel internațional, care sprijină educația, dezvoltarea tinerilor și a familiei și cauzele legate de sănătate.