Comunicat de presă – TOMMY JEANS SĂRBĂTOREȘTE CONEXIUNEA MUZICALĂ A BRAND-ULUI PRIN LANSAREA „TOMMY REVISITED: MUSIC EDITION”

TOMMY JEANS SĂRBĂTOREȘTE CONEXIUNEA MUZICALĂ A BRAND-ULUI PRIN LANSAREA „TOMMY REVISITED: MUSIC EDITION”

TOMMY JEANS onorează muzicienii emblematici din arhivele brand-ului cu o interpretare inspirată de streetwear a produselor muzicale.


Tommy Hilfiger anunță lansarea colecției TOMMY JEANS „Tommy Revisited: Music Edition”. De la început, muzica a jucat un rol esențial în viața lui Tommy Hilfiger, precum și în ADN-ul unic al brand-ului pe care l-a infuzat în TOMMY JEANS. Fiind unul dintre primele branduri de designer care a colaborat creativ cu muzicieni, de la hip-hop la rock ‘n roll, Tommy Hilfiger readuce în atenție arhivele TOMMY JEANS cu o nouă colecţie capsulă inspirată de produse vintage.

Colecția „Tommy Revisited: Music Edition” combină estetica streetwear TOMMY JEANS cu îmbrăcăminte inspirată de look-ul din turneu, onorând legendele muzicale TLC, Backstreet Boys, Britney Spears și Rolling Stones. Cu legături timpurii cu brandul, de la turnee sponsorizate la prietenii în afara scenei, colecția celebrează momente unice din istoria muzicală a mărcii, combinând lucrări de artă inspirate de turneele muzicale cu îmbrăcămintea stradală emblematică TOMMY JEANS. Colecția constă din 16 stiluri diferite de tricouri și hanorace, atât în ​​mărime unisex, cât și pentru femei, toate realizate din bumbac organic, evidențiind un sortiment de momente memorabile pe scenă.

Colecția capsulă „Tommy Revisited: Music Edition” este disponibilă pe tommy.com și în  magazinele selecționate TOMMY HILFIGER și TOMMY JEANS.

Urmărește @TommyJeans pe Instagram pentru a te alătura comunității TOMMY JEANS – o destinație digitală care combină muzica, îmbrăcămintea de stradă și cultura pentru tineret cu un conținut experimental care redefinește stilul individual și auto-exprimarea.

Prietenii și fanii brand-ului sunt invitați să se alăture conversației în social media folosind #TommyHilfiger, #TommyJeans și @TommyHilfiger, @TommyJeans.

# # #

Despre SARKK SA

SARKK SA, fondată în 1998, este distribuitor exclusiv Tommy Hilfiger în România, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord și Moldova. Produsele Tommy Hilfiger sunt prezente în magazinele TOMMY HILFIGER, buticuri, o rețea extinsă de magazine selecționate și pe tommy.com

De la 1 iulie 2019, Sarkk SA a fost numită distribuitor exclusiv și partener de franciză al CALVIN KLEIN în România, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania și Macedonia de Nord.

SARKK S.A. a căutat întotdeauna echilibru și o creştere organică, condusă de valori CSR și de aceea este una dintre cele mai puternice companii din piață, dezvoltându-se constant, captând atenţia celor mai exigenţi consumatori.

Despre Tommy Hilfiger

Cu un portofoliu de brand ce include TOMMY HILFIGER și TOMMY JEANS, Tommy Hilfiger este unul dintre cele mai recunoscute grupuri de designer de lifestyle premium din lume. Obiectivul său este proiectarea și comercializarea de îmbrăcăminte și îmbrăcăminte sport de înaltă calitate pentru bărbați, articole de îmbrăcăminte și îmbrăcăminte sport pentru femei, îmbrăcăminte pentru copii, colecții de denim, lenjerie (inclusiv halate, pijamale și îmbrăcăminte de casă), încălțăminte și accesorii. Prin intermediul unor parteneri licențiați, Tommy Hilfiger oferă produse de lifestyle precum ochelari, ceasuri, parfumuri, costume de baie, șosete, mici articole din piele, articole de uz casnic și genți de voiaj. Linia de produse TOMMY JEANS constă în îmbrăcăminte din denim și încălțăminte pentru bărbați și femei. Colecția este completată de o varietate mare de genți, accesorii și parfumuri.

2 thoughts on “Comunicat de presă – TOMMY JEANS SĂRBĂTOREȘTE CONEXIUNEA MUZICALĂ A BRAND-ULUI PRIN LANSAREA „TOMMY REVISITED: MUSIC EDITION”

Leave a Reply

Your email address will not be published.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

%d bloggers like this: