Skip to content
Skip to content
Evatopia

Evatopia

Transformă-ți utopia în realitate!

  • Home
  • Despre Evatopia
    • Creații
  • Lifestyle
    • Beauty & Fashion
    • Parenting
    • Magie și spiritualitate
  • Diverse
    • Home & Deco
    • În lumea cărților
    • În lumea filmelor
  • SuperBlog
  • Contact
  • Home
  • Beauty & Fashion
  • Comunicat de presă – Tommy Hilfiger se redeschide în Palas Mall Iași

Comunicat de presă – Tommy Hilfiger se redeschide în Palas Mall Iași

Eva AncaSeptember 29, 2022September 29, 2022

TOMMY HILFIGER SE REDESCHIDE ÎN PALAS MALL IAŞI CU UN NOU ASPECT IMPRESIONANT

Pe 20 septembrie, magazinul Tommy Hilfiger și-a redeschis porțile în Palas Mall Iași cu un nou design impresionant și modern care, cu siguranță, a atras toate privirile.

Într-un spațiu rafinat, fanii mărcii care vizitează magazinul proaspăt renovat pot vedea noile colecții FALL 2022 și pot păși direct în Tommy Factory, o stare de spirit dinamică care va aprinde o ciocnire de culturi, trecut și viitor, clasic și modern, ce aduce o energie unică.

Pentru toamna lui 22, Tommy își reia abordarea față de propriul legacy și continuă să depășească limitele modei și mișcarea contemporană de pregătire. Siluetele reîmprospătate sunt peste tot, în timp ce țesăturile confortabile asigură versatilitatea aspectului de dimineața până seara. Există întotdeauna o distracție în toate, dând colecțiilor o senzație distinctă de Tommy. Intrarea în noul magazin renovat este o invitație deschisă la explorarea articolelor tradiționale americane cu o notă contemporană, o invitație la descoperirea reinterpretării modelelor și detaliilor clasice, culori statement și piese de patrimoniu într-o estetică modernă și senzuală care aduce o energie unică.

Magazinul, situat în cea mai cosmopolită destinație de agrement din estul țării, impresionează printr-un design arhitectural, în care se regăsește caracterul emblematic al brandului. Un amestec între clasic și modern, noul spațiu TOMMY HILFIGER este șic și aerisit. Vizitatorii sunt întâmpinați de o ambianță primitoare și confortabilă. Păstrând mereu caracterul mărcii care domină toate magazinele sale, încorporează elemente clasice și moderne, care întoarce priviri la prima vedere. La intrarea în magazin, vizitatorul vede un spațiu cald și luminos. Acolo domină elementele rustice din lemn de pe podele și vitrinele care în combinație cu lemnul alb lucios și elementele decorative inspirate de culorile mărcii, evidențiază colecțiile TOMMY HILFIGER într-un mod unic și creează o experiență de cumpărături de neuitat.

De asemenea, pentru renovarea magazinului TOMMY HILFIGER din Palas Mall Iași s-au folosit materiale care contribuie la amprenta asupra mediului și continuă misiunea de respectare a durabilității și protecție a mediului.

Noul magazin TOMMY HILFIGER renovat este situat în cartierul Centru Civic, în vecinătatea emblematicului Palat al Culturii, în Palas Mall Iași.

# # #

Despre SARKK SA

SARKK SA, fondată în 1998, este distribuitorul exclusiv Tommy Hilfiger în România, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord și Moldova. Produsele Tommy Hilfiger sunt disponibile în magazinele TOMMY HILFIGER, buticuri, o rețea extinsă de magazine selectate și pe tommy.com.

De la 1 iulie 2019, Sarkk SA a fost desemnată distribuitor exclusiv și partener de franciză al CALVIN KLEIN în România, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania și Macedonia de Nord.

SARKK S.A. a căutat mereu echilibrul și creșterea organică, condusă de valorile CSR, și de aceea este una dintre cele mai puternice companii de pe piață, în continuă dezvoltare, captând atenția celor mai pretențioși consumatori.

Despre Tommy Hilfiger

TOMMY HILFIGER este unul dintre cele mai recunoscute mărci de stil de viață premium din lume, o sursă de admirație și inspirație pentru consumatori din 1985. Brandul creează un stil iconic care prinde viață la intersecția dintre clasic și nou, creat împreună cu oameni care modelează cultura la nivel global. . TOMMY HILFIGER celebrează esența stilului american clasic cu o notă modernă. Tommy Hilfiger oferă consumatorilor din întreaga lume calitate premium prin TOMMY HILFIGER și TOMMY JEANS, cu o gamă largă de colecții, inclusiv îmbrăcăminte sport, denim, accesorii și încălțăminte pentru bărbați, femei și copii. Tommy Hilfiger are un angajament neclintit față de sustenabilitate și incluziune.

Vânzările globale de produse TOMMY HILFIGER au fost de aproximativ 9,3 miliarde USD în 2021, iar marca este susținută de peste 16.000 de asociați din întreaga lume – prezenți în 100 de țări și în peste 2.000 de magazine, inclusiv cel mai mare magazin global, tommy.com.

fashion, palas mall iasi, tommy hilfiger

Post navigation

Previous: Comunicat de presă – Calvin Klein lansează campania Toamna 2022
Next: Comunicat de presă – Tommy Hilfiger prezintă colecția Toamna 2022 „TH Monogram”

Related Posts

Vanilla Days deschide porțile noului magazin de pe Calea Moșilor – o declarație de încredere, confort și rafinament

May 19, 2025 Eva Anca

International Work Finder: Cererea de personal non-UE atinge cote record. Primim lunar solicitări pentru aproximativ 1.000 de angajați

May 15, 2025 Eva Anca

Calvin Klein dă startul verii cu Cooper Koch în elementele esențiale pentru vreme caldă

May 14, 2025 Eva Anca

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Caută

Newsletter

Abonează-te pentru a primi notificări când apar articole noi.

Thank you!

You have successfully joined our subscriber list.

.

Alzheimer – click pentru comandă

Blondă în acțiune – click pentru comandă

Agenda Motivațională – click pentru comandă

Petale Scrise. Povestiri cu final neașteptat

AbstractVibes.ro

Scriu și pe:

Scriu și pe:

Copyright All Rights Reserved | Theme: BlockWP by Candid Themes.