TOMMY HILFIGER ÎȘI EXTINDE PREZENȚA PE ROBLOX CU UN SPAȚIU COMUNITAR IMERSIV
Bazându-se pe colaborarea în desfășurare cu creatorii Roblox, această fază de explorare digitală include lansarea unui spațiu dedicat „TOMMY PLAY” pentru a implica în continuare membrii comunității și pentru a le oferi experiențe complexe.
Tommy Hilfiger anunță extinderea prezenței sale pe Roblox, platforma online foarte populară la nivel mondial pentru experiențe împărtășite cu peste 50 de milioane utilizatori pe zi. Această fază include lansarea unui spațiu TOMMY PLAY unde membrii comunității se pot juca, împărtăși, imagina și socializa, ceea ce reflectă ambiția de a oferi experiențe unice de brand. În fiecare lună în această vară, vor exista actualizări de conținut, extinderi de hărți pe platformă și lansări de produse create în colaborare cu creatorii comunității Roblox și lideri de opinie.
„Roblox împărtășește multe dintre valorile brand-ului nostru: incluziune, diversitate, creativitate și, mai presus de toate, se concentrează pe comunitate”, a spus Tommy Hilfiger. „Suntem încântați să întâlnim utilizatorii Roblox în propriile lor condiții și să le îmbogățim experiențele în cadrul platformei, în moduri captivante pe care nu le putem face cu platformele sociale tradiționale. Împreună cu Roblox, continuăm să construim această lume în timp ce trăim în ea, urmărind-o cum prinde viață și împreună creând următoarea experiență.”
Reflectând moștenirea culturii de stradă a lui TOMMY JEANS, spațiul este inspirat de Brooklyn – printr-o interpretare deconstruită care ar putea exista doar în metavers. În acest spațiu de joc uluitor, utilizatorii se pot bucura de activități pline de adrenalină, cum ar fi sărituri pe o bicicletă BMX pentru a explora o hartă verticală a zonei, de la înălțimea cerului până la sistemele de metrou subterane. În întregul cartier, pereții sunt acoperiți cu graffiti, care sunt create la comandă de artiștii din lumea reală, din Brooklyn, Rebel, Kel, Zero, SS, AO, Zam, Mega, Neek, Viloe și ZE, ceea ce adaugă o estetică autentică și de asemenea conectează lumea fizică și cea virtuală.
Spațiul include mini-jocuri și monede Tommy pentru a colecta, a face upgrade sau a schimba pentru articole precum biciclete, căști cu superputeri, căști și articole de îmbrăcăminte și accesorii TOMMY JEANS. Parcul virtual BMX este un punct de interes, unde utilizatorii pot explora zona, pot învăța trucuri și se pot implica în competiții amicale de biciclete care sunt urmărite printr-un clasament zilnic. Ei pot, de asemenea, să deblocheze experiențe ascunse și să se alăture acelor experiențe cunoscute drept scavenger hunts pentru a descoperi obiecte unice pentru avatarul lor sau pentru a descoperi indicii secrete despre ceea ce urmează.
Pentru a asigura contribuția creativă a comunității, lansările de produse digitale au fost create împreună cu creatorii Roblox – nou-veniți @Martin_Rblx2 și @StrapCode și membrii vechi @Blizzei și @RynityRift. Împreună au reinterpretat modelele TOMMY HILFIGER din lumea reală pentru platforma Roblox, utilizând tehnologia de ultimă oră Layered Clothing pentru îmbrăcăminte 3D hiper-realistă care se potrivește oricărui tip de corp de avatar. Experiența imersivă în sine a fost dezvoltată în colaborare cu Sawhorse, unul dintre dezvoltatorii experți ai comunității.
Continuarea colaborării se bazează pe prima sa fază, care a fost lansată în decembrie 2021, când TOMMY HILFIGER a colaborat cu opt designeri de modă digitali atent selecționați din comunitatea Roblox pentru a crea și promova o colecție Tommy X Roblox Creators de 30 de articole pe care oamenii le-au putut folosi pentru a-și îmbrăca avatarurile lor în Roblox.
Parteneriatul face parte din explorarea continuă a lui TOMMY HILFIGER în ceea ce privește spațiile digitale și de gaming, urmând ca lunile următoare să apară noutăți. Acesta completează Team Tommy, o inițiativă condusă de comunitate care celebrează opt talente emergente, alese din lumea de gaming. Înrădăcinată în moștenirea Tommy Hilfiger de a promova talentele noi și emergente, Team Tommy încearcă să ofere suport unui nou val de Futuremakers și creatori campioni în spațiul de gaming datorită talentelor unice pe care le au. În Roblox, ei vor face streaming într-o activare numită „24 Hours of Team Tommy”, în care își vor duce comunitățile într-o călătorie prin spațiu, se vor juca și își vor modela avatarurile cu cele mai recente produse de colecție.
Prietenii și fanii brand-ului sunt invitați să se alăture conversației în social media folosind #TommyHilfiger și @TommyHilfiger.
# # #
Despre SARKK SA
SARKK SA, fondată în 1998, este distribuitor exclusiv Tommy Hilfiger în România, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord și Moldova. Produsele Tommy Hilfiger sunt prezente în magazinele TOMMY HILFIGER, buticuri, o rețea extinsă de magazine selecționate și pe tommy.com.
De la 1 iulie 2019, Sarkk SA a fost numită distribuitor exclusiv și partener de franciză al CALVIN KLEIN în România, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania și Macedonia de Nord.
SARKK S.A. a căutat întotdeauna echilibru și o creştere organică, condusă de valori CSR și de aceea este una dintre cele mai puternice companii din piață, dezvoltându-se constant, captând atenţia celor mai exigenţi consumatori.
Despre Tommy Hilfiger
TOMMY HILFIGER este unul dintre cele mai recunoscute brand-uri de lifestyle premium din lume, o sursă de admirație și inspirație pentru consumatori din 1985. Brand-ul creează un stil emblematic, care prinde viață la intersecția dintre clasic și nou, creat împreună cu oameni care modelează cultura la nivel global. TOMMY HILFIGER celebrează esența stilului american clasic cu o notă modernă. Tommy Hilfiger oferă consumatorilor din întreaga lume calitate premium, prin TOMMY HILFIGER și TOMMY JEANS, cu o gamă largă de colecții, inclusiv îmbrăcăminte sport, denim, accesorii și încălțăminte pentru bărbați, femei și copii. Tommy Hilfiger are un angajament de neclintit față de sustenabilitate și incluziune.
Vânzările globale în retail ale produselor TOMMY HILFIGER au fost de aproximativ 9,3 miliarde USD în 2021, iar brand-ul este susținut de peste 16.000 de asociați din întreaga lume – prezent în 100 de țări și în peste 2.000 de magazine, inclusiv cel mai mare magazin global al său, tommy.com.