TOMMY HILFIGER ANUNȚĂ COLABORAREA CU SHAWN MENDES
PARTENERIAT GLOBAL „PLAY IT FORWARD” PENTRU URMĂTORUL PAS ÎN CĂLĂTORIA SUSTENABILITĂȚII
Parteneriatul începe odată cu „Classics Reborn” campania Vara 2022 și va include o donație de 1 milion USD pentru turneul mondial susținut de Shawn Mendes pentru a ajuta la atenuarea și compensarea impactului asupra mediului.
Tommy Hilfiger are plăcerea să anunțe parteneriatul „Play it Forward” cu Shawn Mendes – cântăreț și compozitor canadian, realizat din dorința de a construi un viitor mai bun pe baza viziunii lor comune. Această colaborare prezintă mai multe direcții și va debuta cu Shawn Mendes ca protagonist principal al campaniei globale Vara 2022, intitulată „Classics Reborn”, care prezintă o colecție realizată în întregime din materiale mai sustenabile. În plus, pe parcursul viitorului său turneu Wonder: The World, Shawn Mendes va purta produse personalizate TOMMY HILFIGER, realizate din materiale mai sustenabile, abordând diverse stiluri. De asemenea, Tommy Hilfiger va dona 1 milion USD pentru a susține eforturile de a atenua și compensa impactul asupra mediului din timpul turneului. Parteneriatul va culmina cu o colecție capsulă, realizată împreună, și va fi lansată în primăvara anului 2023, redând un stil atemporal, mai sustenabil. În colecție vor fi integrate procese inovatoare în ceea ce privește materiale reciclate dar și materiale noi, și, de asemenea, practici de design circular.
„Shawn nu este doar un muzician multitalentat – el reprezintă și o nouă generație de Futuremakers care înțeleg nevoia de acțiune”, a spus Tommy Hilfiger. „Prin unirea forțelor cu Shawn pentru a învăța, a împărtăși și a inova, putem construi pe ceea ce am realizat deja și putem duce călătoria noastră în materie de sustenabilitate la nivelul următor. Deși recunoaștem că mai avem un drum lung de parcurs, împreună putem obține și mai multă conștientizare pentru a avea un impact pozitiv și de durată.”
Urmând să fie lansată pe 16 mai 2022, pentru campania TOMMY HILFIGER „Classics Reborn” s-a colaborat cu fotograful Craig McDean și îl prezintă pe Shawn Mendes purtând diverse stiluri din colecția 1985 Program, inclusiv polo-ul emblematic din 1985, realizat din bumbac organic. Prin utilizarea bumbacului organic, realizarea colecțiilor 1985 Program din 2022 a redus echivalentul CO2 cu aproximativ 48% și au fost evitate 692 de tone de emisii. Acesta este echivalentul a 641 de zboruri dus-întors de la Londra la New York pentru un pasager. Shawn Mendes poartă, de asemenea, denim mai sustenabil, care este produs folosind 20% bumbac reciclat post-consum, care necesită mai puțină apă și energie în timpul etapelor sale de finisare. Look-ul este completat cu piese vintage TOMMY HILFIGER, care celebrează produsele favorite care stârnesc nostalgie.
Pentru viitorul său turneu Wonder: The World, Shawn Mendes s-a angajat să mențină un climat pozitiv, reducând emisiile de CO2 cu 50% per spectacol, comparativ cu ultimul său turneu mondial din 2019 și atenuând toate emisiile rămase printr-o combinație de eliminare a carbonului și proiecte de evitare a emisiilor de carbon. Pentru a-și sprijini misiunea și parteneriatul comun, Tommy Hilfiger va dona 1 milion USD pentru a face posibilă implementarea Programului Sustainability & Tour Greening. O parte substanțială a acestei investiții va fi donată agriculturii regenerative a bumbacului, un nou pas în dezvoltarea inițiativelor de sustenabilitate mai ample ale brand-ului Tommy Hilfiger. Pe tot parcursul turneului, Shawn Mendes va purta, de asemenea, modele personalizate și mai sustenabile, cu look-uri obținute din materiale rămase din colecțiile anterioare TOMMY HILFIGER, precum și din ceea ce se numește vintage deadstock, adică produse noi, nepurtate dar care nu au fost vândute, și materiale reutilizate.
O etapă cheie a parteneriatului, Tommy Hilfiger și Shawn Mendes vor introduce, de asemenea, în primăvara anului 2023, o colecție capsulă realizată în comun. Aceasta va prezenta stiluri de calitate prin care se reimaginează piesele clasice TOMMY HILFIGER cu design circular, fiind implicate în procesul de realizare inovații în ceea ce privește reciclarea materialelor.
„Întotdeauna am fost inspirat de Tommy și de brand-ul emblematic pe care l-a construit și sunt încântat să împărtășesc călătoria noastră împreună cu fanii mei”, a spus Shawn Mendes. „Toată lumea are un rol în crearea unui viitor mai sustenabil și sunt inspirat să văd ce putem realiza. Aștept cu nerăbdare să învățăm unii de la alții, să explorez modul în care reimaginația creativă poate avea un efect pozitiv asupra industriei modei și să împărtășesc ce înseamnă pentru mine a trăi într-un mod mai sustenabil. ”
În lunile următoare, mai multe detalii despre colaborarea „Play it Forward” vor fi distribuite pe canalele de comunicare Tommy Hilfiger și Shawn Mendes. Prietenii și fanii brand-ului TOMMY HILFIGER sunt invitați să se alăture conversației în social media folosind @TommyHilfiger, #TommyHilfiger și @ShawnMendes.
# # #
Despre SARKK SA
SARKK SA, fondată în 1998, este distribuitor exclusiv Tommy Hilfiger în România, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord și Moldova. Produsele Tommy Hilfiger sunt prezente în magazinele TOMMY HILFIGER, buticuri, o rețea extinsă de magazine selecționate și pe tommy.com.
De la 1 iulie 2019, Sarkk SA a fost numită distribuitor exclusiv și partener de franciză al CALVIN KLEIN în România, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania și Macedonia de Nord.
SARKK S.A. a căutat întotdeauna echilibru și o creştere organică, condusă de valori CSR și de aceea este una dintre cele mai puternice companii din piață, dezvoltându-se constant, captând atenţia celor mai exigenţi consumatori.
Despre Tommy Hilfiger
TOMMY HILFIGER este unul dintre cele mai recunoscute brand-uri de lifestyle premium din lume, o sursă de admirație și inspirație pentru consumatori din 1985. Brand-ul creează un stil emblematic, care prinde viață la intersecția dintre clasic și nou, creat împreună cu oameni care modelează cultura la nivel global. TOMMY HILFIGER celebrează esența stilului american clasic cu o notă modernă. Tommy Hilfiger oferă consumatorilor din întreaga lume calitate premium, prin TOMMY HILFIGER și TOMMY JEANS, cu o gamă largă de colecții, inclusiv îmbrăcăminte sport, denim, accesorii și încălțăminte pentru bărbați, femei și copii. Tommy Hilfiger are un angajament de neclintit față de sustenabilitate și incluziune.
Vânzările globale în retail ale produselor TOMMY HILFIGER au fost de aproximativ 9,3 miliarde USD în 2021, iar brand-ul este susținut de peste 16.000 de asociați din întreaga lume – prezent în 100 de țări și în peste 2.000 de magazine, inclusiv cel mai mare magazin global al său, tommy.com. PVH a achiziționat Tommy Hilfiger în 2010 și continuă să dezvolte o abordare care se concentrează pe dezvoltarea relevanței, prezenței și creșterii pe termen lung a brand-ului la nivel mondial.
Despre călătoria pentru sustenabilitate a lui Tommy Hilfiger
Viziunea lui TOMMY HILFIGER este ca până în 2030 să devină un brand care nu irosește nimic & îi întâmpină pe toți (Wastes Nothing and Welcomes All). În 2020, organizația a anunțat 24 de obiective pe patru piloni, axate pe circularitate și incluziune. Aceste scopuri stabilite servesc drept ghid pentru crearea de produse mai sustenabile, folosindu-se materiale organice și reciclate; dezvoltarea proceselor inovatoare de-a lungul lanțurilor de aprovizionare (inclusiv denim cu impact redus pentru a reduce consumul de apă și energie); promovarea unei comunități de incluziune prin Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge; și asigurarea că fiecare fan Tommy are acces la produse prin colecția Tommy Hilfiger Adaptive, concepute pentru ca procesul de îmbrăcare să fie unul mai facil pentru adulții și copiii cu dizabilități. În 2019, TOMMY HILFIGER a devenit unul dintre primele brand-uri care a folosit bumbac 100% reciclat la scară largă, iar în 2020, aproape 60% din colecțiile sale globale au fost realizate cu materiale din surse mai sustenabile – un număr care continuă să crească sezon peste sezon. . Programul Tommy for Life, care a fost lansat în 2020, explorează diferite modele prin care un prodis extrem de îndrăgit sau deteriorat este preluat și revândut, reparat sau remixat în articole complet noi. În plus, recunoscând că nicio companie nu poate schimba singură peisajul sustenabilității, Tommy Hilfiger și-a unit forțele cu partenerii din industrie prin semnarea Pactului de modă în august 2019, precum și aderarea în 2020 la inițiațivele Fundației Ellen MacArthur – Make Fashion Circular, Jeans Redesign. Pentru informații suplimentare vizitați acest site.
Despre “Classics Reborn”
Imagistica campaniei „Classics Reborn” a fost realizată deCraig McDean în Austin, Texas, și îl prezintă pe Shawn Mendes cântând un cover al piesei „Dancing in the Dark” de Bruce Springsteen. Campania va fi amplificată printr-o puternică prezență digitală și prin social-led storytelling pe platformele sociale @TommyHilfiger și @ShawnMendes, plus acoperirea media globală extinsă a brand-ului și rețeaua de magazine.
Despre Shawn Mendes
Originar din Toronto, Canada, Shawn Mendes este un cântăreț, compozitor și producător de trei ori nominalizat la GRAMMY®. Este cunoscut pentru piesele sale de succes „Stitches”, „Treat You Better”, „Señorita” și un nou single, „When You’re Gone” și este al treilea cel mai tânăr artist solo care a avut trei albume consecutive pe locul 1. În 2020, a fost cel mai tânăr artist masculin care a ajuns vreodată în topul Billboard 200 cu patru albume de studio până în prezent. Pe lângă realizările sale muzicale, Shawn Mendes sprijină diferite eforturi umanitare, iar în 2019, a lansat Fundația Shawn Mendes, care încearcă să inspire tinerii de astăzi să descopere cauze de care sunt pasionați, dându-le în același timp putere să schimbe lumea. Ca parte a misiunii sale permanente, Fundația oferă resurse și distribuie „Granturi Wonder” pentru a permite, înălța și amplifica tinerii dorni de schimbare să creeze noi oportunități și să-și îmbunătățească comunitățile.